Det sunda levernet slopades..

I Lördags var det skivmässa och för första gången kom jag hem helt tom hänt :-/
Snackade mest skit med folk man träffade där och det var juh minst lika trevligt det kan jag lova..

Nykterheten varade i 3 veckor och planen var att vara nykter den här helgen åxå hehe.. men när min vän Niklas tyckte att jag skulle komma över hem till honom så tänkte jag hmm..
Jag tar det lugnt och tar bara med mig 2 öl.. Idiotiskt haha.. ni vet juh alla att det är stört omöjligt att bara dricka 2 öl. Efter att Niklas läskat mig med div drinkar så var det bara att kasta in handuken hehe..
Alex (Necrophobic, Trident etc) och Niklas:

och så blev man full igen hehehe..
Jag och min nya man :-))

Fick: Weltenfeind, split med Absurd/ Grand belials key/ Sigrblot och
Absurd: The fifteen-years-war av Niklas så det var jävligt snällt, har väntat ett tag på dom så nu blir det sten hård lyssning i veckan :-)

Efter att ha förfestat hos Niklas tog vi taxi ner till Rocks, mycket folk man kände där och jääävligt bra kväll!
Mia var Dj så det var bra musik i högtalarna! Mia och hennes kille Per har förlovat sig så ett stort GRATTIS till er :)
Lite tumult blev det åxå haha.. men sånt kan juh vara kul ibland!
Sen satte fylle hungern in och ja resten är en dimma...
Men jag kan juh säga att jag var sjukt nöjd med kvällen och det blev otroligt lyckat, full blev man i vanlig ordning hehehe!!!

Niklas: Du vet vem du kallar på om du behöver hjälp med Jäger flaskan va? Hahaha..

NP: Absurd - The fifteen-years-war

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Mia

2008-12-02 @ 13:19:43
Postat av: Mia

Det var sjukt kul att ses i lördags :)



Tack för grattiset, din reaktion är verkligen minnesvärd!



Kram

2008-12-02 @ 13:20:57
Postat av: Alex

Bra bild på herrarna ;) Och Han vet sannerligen vem som hjälper honom med Jäger flarran.. Hahaha!

2008-12-02 @ 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0