Fight kväll!!!

Tisdag och snö oväder ute, hellre det iaf än slask Hehe..
Fight kväll i soffan nu!!!
The Ultimate fighter säsong 8 och idag avsnitt 10, sjukt bra serie för dom som gillar fight och inte sett serien så är det ett måste! Kolla in: http://www.ufc.com/index.cfm?fa=tuf.home
Just nu längtar jag dock mest till UFC 92!!!
Forrest Griffin Vs. Rashad Evans !!!!!! Forest är min favorit hoppas han slår in skallen på Rashad :P och det HÅRT!!
Ni ser juh hur klockren han är :-)

Sen är det : Antonio Rodrigo Nogueira Vs. Frank Mir, Blir en grym match!!
Wanderlei Silva Vs. Quinton Jackson, galet!
Ja.. och mycket fler grymma matcher, jag står på tårna redan men får väl stå här till 27:e December hehe..
Måste stätta pengar på några matcher, hoppas att Rosten inte fegar ur bara hehehe..

Jag är galen i fight och missar typ inget..
Var faktist i London och kollade UFC 75 LIVE!!!
Det var helt klart det bästa jag gjort i hela mitt liv!!!!
Ajaaa.. Tv soffan väntar..

NP: Devil Doll - Sacrilegium

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: röv

Intresseklubben antecknar. Saatana svammelkärring. Lär dig skriva och sluta med "hehehehehe" efter varannan jävla mening.

2008-12-06 @ 02:30:00
Postat av: Øystein....

Si ifra når du kommer over til sommeren,så kan du bli med på trening og få ut litt aggresjon ;)

2008-12-21 @ 19:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0