Biljetterna är givetvis bokade..

Woven Hand - Black Soul Choir

Woven Hand - Oil on Panel

Dom spelar på Debaser i Stockholm tredje Maj!

Nu åker jag och Alexander till hans släkt och tar det riktigt jävla lugnt hela helgen! Känns konstigt att inte vara i Norge på Inferno Festival för första gången på åtta år :P
Men det ska bli otroligt skönt att komma bort och inte göra något vettigt alls förutom att äta alla slags onyttigheter och ligga på sofflocket och mysa hehe..

NP: 16 Horse Power & Woven Hand!

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Denice

Hej Tjej!!



Att du inte är på Inferno är ju UDDA om någe!!;) Men hoppas att du får en skitmysig helg med Alex och släkt:)



Uppdatering bara.. WOVEN HAND lirar den 3 MAJ! :)



Kram Kram!!!!

2009-04-10 @ 13:20:43
Postat av: Stabel

Råkade budgetfrisören köra in saxen i örat på dig eller? Va e de för skit du börjat lyssna på???



Stabel

2009-04-11 @ 21:30:03
Postat av: Anonym

Hoppar över Inferno och lyssnar på sån här skit... Hur mår du egentligen? Jag blir orolig för dig...



Ska du förändras nu?



Tickar den biologiska popsnöreklockan?



Stabel

2009-04-11 @ 21:37:39
Postat av: Demonia

Denice: Vi hade en GRYM helg! Tack för rättningen :-) Hoppas vi ses snart.. Tisdag på Flight666 iaf :-))



Stabel: HAHAHAHA.. Klockrena komentarer!!!!

Shit vad jag garvade.. Woven Hand är svin bra juuuh.. Men men.. smaken är som baken gubbe.

och DU min biologiska klockan tickar inte jag är fortfarande 20 och kommer ALDRIG sluta lyssna på metal! :P

2009-04-16 @ 11:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0