Hårdrock eller Hockey?

För mig var det inget svårt val..

AC/DC var i stan och det syndes tydligt på Globen!

Men Hammarby spelade på Hovet och dom stöttar man i alla väder!!
Bajen Fans Hockey mot Flemminsberg, Div.4 :P

Sara, Fox, Magnus, Tobbe, Helen och Johanna var också där och stöttade.

"Kan man få  det bättre än så här? Jag tror inte det. Fyratusentvåhundra pers - i DIVISION 4!  Det är bara i Bajen sådant här händer." (Tvåmålsskytten och lagkaptenen Bruno Ohlzon)

7-1 och total kross i tabellen..

Seriesegern i Division4 västra var redan klar!
Kul med lite Hockey igen :-)
Forza Bajen!!

Gillar man inte sport så får man nog stå ut ibland om man läser min blogg!
För snackar vi sport då är HAMMARBY: HÅRDAST, TUFFAST OCH BÄST!
Mest METAL också så klart :P

NP: Bajen Death Cult - Bajen-a-voo-doo

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ha ha ha!

Min jobbarkompis Niklas sitter bakom er på kortet från matchen! Vilket sammanträffande! :O) Hoppas allt är bra med dig!



Kram Ellinor

2009-02-23 @ 13:01:39
Postat av: Demonia

Jasså Hahaha.. Vilket sammanträffande :P

Allt är sjukt bra här.. Hoppas allt är bra med dig och familjen! Kram

2009-02-23 @ 13:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0