Middags överaskning..

Tänkte att jag skulle överaska Alexander (för någon dag sedan) så jag köpte en massa god saker och vin i Hötorgshallen och bad honom möta upp mig i Gamla stan i det fina fina vädret :-)

Skaldjurs sallader, vitt vin, div olika oliver, feta/chilli röra, annan röra, Chilli fyllda med feta, champinjoner fyllda med feta osv.. Rikitgt smaskigt!

Han blev mycket glatt överaskad :P

Så otroligt skönt att kunna sitta mitt inne i stan ute vid vattnet och bara njuta en middag efter att ha jobbat, galet bra väder så man få verkligen passa på att ta tillvara på det! Guld värt..

En GRYM avslutning på dagen, länge satt vi och njöt, pratade och drack vin :-)

NP: Trident - Black Velvet Wings


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad ni ser ut ha det härligt =)

Såg du bilderna på evinas nya kläder?

Längtar tills ni kommer hem :D

2009-06-27 @ 11:20:56
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Ludvig

Jag noterar att Impaler bär jävligt rätta shorts :)



Demonia se och lär ;)

2009-06-27 @ 17:16:05
Postat av: Alex

BÄSTA överraskningen!! :-)



Puss!

2009-06-29 @ 10:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0