Hole in the Sky, del.1

Shit! Ja jag säger då det, JÄVLAR vilken resa.. Phuuu..
Nu är man åter hemma igen, sliten värre!!
Men det var det helt klart värt, en av VÄRLDENS bästa festivaler är slut
och nästa års besök är redan givet!

En helt otroligt grym festival, SUPER bra folk som jobbar och styr upp allt riktigt jävla bra och väldigt proffsigt, mycket roligt att träffa alla gamla polare och många nya vänner har man fått under resans gång, jag läntar redan till nästa år :-)

Så här såg det ut...


På flyget mot Bergen med Necrophobic fick jag en egen designad
härlig spypåse haha.. Brukar jag bli bakis eller?

Härlig utsikt..

Vi flög tidigt och mellanlandade i Oslo och äntligen var vi framme i Bergen!

minibuss till hotellet för att dumpa väskor sedan direkt till lokala
hårdrocks haket Garage och spelstället för kvällen för att pimpla
lokal biran Hansa!
Sterner, Brian, Malin, Linda, Johan och jag.

Soundcheck..

Brian (org. Maryland Death Fest!) Proxy och Malin

Enslaved ägde inredningen på Garage med minst tre stycken
Spellemannsprisen (aka våra grammis).

I Bergen med berg i bakgrunden var ju tvunget såklart :-)

Många öl senare i det soliga Bergen var det dax att bevittna
"Real Metal for True Bastards" som dom säger själva,
det svenska bandet Wolf!


Wolf, Live, Hole in the Sky 090826


Wolf ute på vägarna kan man bla. se här:
11 sep 2009 20:00
Dino’s - Mariehamn/Åland-Finland Mariehamn
12 sep 2009 20:00
Debaser Medis/Stockholm Swden
26 sep 2009 20:00
Nordic Rage festival / Boden-sweden SWE
Riktigt trevliga killar och mycket bra live band!
För mer info: http://www.wolf.nu/

Negura bunget spelade efter och det var inte riktigt min kopp Haha..
inte många andras heller tror jag?

Dom får den minsta bilden någon någonsin fått i bloggen tror jag haha..
BUT HEY! all reklam är bra reklam? men satan vilken jävla dynga till musik
dom spelade om man nu kan kalla det musik? haha..

Malin, Batte och Johannes (Wolf)

Autograferande..

Loge häng..

Necrophobic headlinade denna afton nere på otroligt svettiga
och nästan helt propp fulla Garage!

Necrophobic, For those who stayed Satanic, Hole in the Sky 090826



Det var knök fullt och sinnessjukt varmt så det blev inte mycket fotande
denna afton, men det finns mycket med Necrophopic tidigare i
bloggen för er som missat det!

Jävligt ösig och intimt gig! Norrmännen var verkligen med på noterna..

För mer info: http://www.necrophobic.net/

Festen fortsatte..

Jag, Linda och Grutle (Enslaved)

Jag och Pete (Blood Tsunami)

Roy (Imotep.no) och Jag.. Sedan blev det dimmigt..

Den första dagen var avklarad och jävlar vilket röj..
Fortsättning förjer med del.2 och det blir inte lugnt!

Stödj: http://www.holeinthesky.no/

NP: Sodom - Better Off Dead


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Alex

Jävligt bra inlägg älskling! :-)

2009-09-02 @ 07:13:25
Postat av: Andréas

Sjysta bilder! och helt ok ljud på filmerna. Väntar redan på del 2.

2009-09-02 @ 21:33:11
URL: http://sarcophagic.blogspot.com
Postat av: Chris Bombstrike

Hahahahah... coola bilder, awesome pukebag.

Postat av: Yxan

tjena. Man tackar för uppmäsrksamheten och vänskapen. Mycket trvligt att ses i Bergen. Hälsa Karate Kid!

Kuken står//

Yxan-Wolf



Hör gärna av dig ang videos du spelade in.

2009-09-25 @ 14:20:45
URL: http://www.wolf.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0