Superior Challenge 5 - Pride & Fury

"The greatest MMA event of Norse and one of Europe´s finest."

24:e April är det återigen dax för Superior Challenge att inta Fryshuset!

Många bra och hårda fighter är bokade till galan och den jag ser
speciellt fram emot är:

Reza "Mad Dog" Madadi   vs.  Junie "Lunatik" Allen Browning
Mad Dog har väl dom flesta koll på och dom flesta känner nog igen
Junie från serien "The Ultimate Fighter" (säsong 8) hoppas såklart
att den kaxige lille Junie åker på ett rejält med stryk!

"
Jag gillar att vara aggressiv i mina matcher och en kille som Junie
kan få min aggressivitet att stiga till max. Så den 24 april får ni vara
beredda på att det kommer att smälla här i Stockholm.

Jag ska möblera om detta ansikte som om jag vore utbildad arkitekt"
säger Mad Dog

För restrerande fightcard kika in HÄR!

Biljetterna är redan införskaffade och jag rekommenderar alla som gillar
MMA att se galan på plats! Köp era biljetter HÄR!

För mer info: http://www.superiorchallenge.com/

NP: Manowar - Battle Hymns



~Demonia~



Kommentarer
Postat av: Seance

Om du är inne på fighting ska du nog kolla in Godsmacks nya video. Ligger på min blogg.

2010-04-17 @ 12:14:57
URL: http://seance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0