Imorgon ska jag opereras..

I ca 4 år har jag haft problem med mina handleder, jag haft
konstant värk som skapat en jävla massa problem..
Jag har säkert varit hos 40 olika läkare och gjort sjukt många
olika undersökningar, sjukgymnastik etc.
Nu äntligen efter mycket om och men har dom hittat felet!!!

Jag har tydligen "glapp" i båda handlederna och är överrörlig samt
har man i båda handlederna hittat ett flertal "godartade" cystor..

Jag kommer bli nedsövd en timme och dom kommer operera
med titthålskirurgi på min högerhandled..
Såååå.. Håll tummarna för mig imorgon!!!!

Äntligen kanske man kan fungera normalt!

Jag får väl hoppas på det iallafall :P

NP: Bathory - Blood on Ice



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Chief Rebel Angel

Klart vi håller tummarna. Dessutom hoppas vi att de inte pajjar dina nya naglar! :)

2010-03-17 @ 19:42:42
URL: http://metalyze.blogspot.com
Postat av: Anki

Hoppas allt går bra och att handlederna blir bättre.

Tänker på dig när jag vaknar i morgon.

Lycka till.

2010-03-17 @ 22:52:12
Postat av: Stones

Lycka till och keep us updated.

2010-03-18 @ 00:48:55
URL: http://tuneoftheday.blogspot.com
Postat av: d

fingers crossed & all the best to you...

2010-03-18 @ 01:09:48
Postat av: anna

Good luck with your surgery and get well soon! Horns up as soon as possible :) !!!



2010-03-18 @ 06:08:38
Postat av: Grimgoth

Hoppas operationen går bra.

2010-03-18 @ 10:41:50
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: K

Lycka till. Mesig operation dock, du skulle testa att operera ljumsbråck. Det är skitkul. Eller inte.

2010-03-18 @ 14:18:01
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Demonia

Tack så mycket alla :-) Naglarna höll och allt har gått bra, nu är det högläge med armen 2v. gahhh..



K: Ljumskbråck är nog inte det minsta kul kan jag tänka mig :-( Detta är ok, smärtan är inte kul men det ordnar sig nog!!

2010-03-19 @ 11:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0