Jag har en riktigt störd familj!

Mina två syrror: Anki och Johanna plus Anki´s sambo Robin

Robin, Anki och Johanna..

har tydligen haft en riktigt rolig kväll i alla fall om man lyssnar på deras sjuka garv
genom telefonen när dom berättat att dom anmält mig till Halv åtta hos mig!!!!

VAD I HELVETE!!!!!!!

Så här ser mailet dom skickat in till tv4 ut:

Hej!

Jag är en stenhård rockerbrud på 33 år. Jag är född och uppvuxen i Umeå,
men bor sedan 12 år tillbaka i Stockholm.
Mina intressen är heavy metal, festivaler, matlagning, bärs och min blogg
www.demonia.webblogg.se
Jag bloggar om band, spelningar och mitt liv som metalbrud.

Om jag skulle få delta i halv åtta hos mig, så skulle jag bjuda på:

Förrätt:

Brinnande chili jätte räkor med aioli och maltbröd

Huvudrätt:

Black bear metal filé med blodröd sky, grillade rotfrukter och ugnstekt potatis

Efterrätt:

Demonias kladdkaka med himmelsk glass och djävulsk god hallonsås


Hoppas vi syns halv åtta hos mej!

Curses Demonia


Hahaha.. Curses asså?
Nu jävlar ska här anmälas tillbaka!!!!
Tips på vad man ska hitta på för djävulskap tillbaka mottages med GLÄDJE!


NP: Napalm Death - The Curse



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Andréas

Fan va hungrig jag blev nu. Du kommer garanterat att bli uttagen, kommer du ställa upp?

2010-05-06 @ 21:58:54
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Fredrik

Wipeout!! =)

2010-05-06 @ 22:29:32
Postat av: Pekka

GULD! Kör Singingbee eller något annat pinsamt på dom!

2010-05-07 @ 00:02:32
Postat av: Linea

Hahahahavilka snälla syskon, är du med om du blir uttagen?

2010-05-07 @ 14:02:49
Postat av: Bea

Hej. Det är väl inget att vara butter över, tänk du kan ju göra hur häftig middag som helst och dessutom att alla bloggare och allt kan se hur god man du verkligen kan göra... Tummen upp och hoppas du blir uttagen. Detta klarar du galant! Kram!

2010-05-08 @ 08:04:43
URL: http://handihafrun.blogg.se/
Postat av: Christopher

Faan, vad nice. Hoppas verkligen du ställer upp om du blir antagen! Detta ser ja fram emot. Hoppas kosingen blir din.

2010-05-08 @ 18:09:25
Postat av: Moa

Vilken meny, lät super.

2010-05-08 @ 18:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0