Bra att ha saker..

Som ni vet så gillar jag att shoppa och här kommer ett sånt
inlägg med "Bra att ha" saker hehe.. För mig är det mesta bra att ha :-)


En ny plånbok eller "bösch" som man säger på norrlänska
har införskaffats, med nitar fram och plats för kort etc. inuti
Jag använder i vanliga fall inte plånbok men denna kommer jag
definitivt använda.. Inköpt på Åhlens för ca 200:-

Nytt märke med brum utan sol, som jag blev tipsad om men
inte hunnit testa ännu..

En jätte snygg och väldoftande present från en god gammal vän
som varit i Dubai är min favorit parfym för tillfället! Tack N :-)

Ett par nya sommarskor med nitar från Din Sko..

Blaze Bayley´s senaste platta Promise & Terror köpte jag på
deras spelning på HBJ senast och fick den signerad så jag tänkte
att jag måste ju bara visa upp den såklart!

Billigaste inköpet blev dessa skor som jag köpte för ynka 99:-
På någon butik i Uppsala som sålde ut alla sina skor.
Ovant för mig att basketskor men det är perfekta skor nu på sommaren,
när det är varmt, får väl se hur länge dom håller..

Jag har såklart hinnit med massa shopping efter detta också så det
dröjer nog inte allt för länge innan det dyker upp ett liknande inlägg :P


NP: Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Katrin

Vad kul att du skriver lite om shopping igen! :D

Fin bild också som du tog på The Cave!



/Katrin

2010-05-31 @ 11:39:19
Postat av: Mayhemic

Brun utan sol, ska det verkligen behövas? :D Du liksom vi andra lär ju ändå få skön pepparkaksnyans den naturliga vägen ut i sommarsolen under allt festivalande.



Får väl ändå säga att nya Danzig lät fint, inte lika stabila stämband som förr men det är väl ganska självklart när mannen närmar sig pension. Det blir nog att han visar vart skåpet ska stå på SRF.

2010-05-31 @ 12:01:25
Postat av: Fia

Vilken bra,rolig och inspirerande blogg!!

Blev grymt sugen på den där börschen...=)

rock on.

2010-06-03 @ 08:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0