Finns det någon mening med att blogga?

Jag vet faktiskt inte längre, just nu känner jag INGEN pepp!
Det kanske inte är så konstigt? Av de ca 700-900 personerna som
tydligen läser min blogg dagligen
så är det vadå, ca 3-5 stycken
som kommenterar mina inlägg?
Det finns några tappra själar där ute som förgyller min dag och
lämnar ett litet spår efter sig ibland det tackar jag för, ni är guld!

Det jag stör mig mest på är dessa idioter som kommenterar med personliga
påhopp eller skriver negativ skit som inte har någon sans?
Jag vet att det finns en hel del idioter där ute som inte har något bättre
för sig än att klaga, är avundsjuka och inte har något liv, stör ni er så
otroligt är det mycket enkelt: LÄS INTE BLOGGEN!

DETTA ÄR TILL ER! FUCK OFF!
Fega jävla KRÄK, ni får mer än gärna komma fram till mig eller
Alexander personligen och uttrycka er åsikt, men det är såklart  
inte en jävel som vågar säga något varken till mig eller Alex,
jävla ynkryggar, skaffa er ett liv och håll er LÅNGT borta härifrån!


Så här är läget: jag lägger ner minst fyra timmar (oftast mer) ibland mindre
om DAGEN med att fixa inlägg här på sidan, de långa inläggen tar flera
dagar att sätta ihop, innan dess ska det filmas, fotas, klippas bilder, letas
information etc. ja det är mycket som måste göras, ÄR DET NÅGON
(förutom de fem) SOM UPPSKATTAR DET??
Jag har ingen aning vem eller vilka som läser min blogg (några vet jag
såklart, tjena till er!), ibland skulle det såklart vara intressant att veta om
ni gillar det jag håller på med och kanske få lite feedback, (konstuktiv kritik
som positiv) jag gör det här helt gratis för er, jag delar med mig otroligt
mycket av mitt privatliv och lägger ner otroligt mycket tid hmm..
för vad egentligen?
Är det någon mening med att fortsätta?



Den som lever lär märka...


"So brilliant in your darkness
Rushing forth the rage of Chaos
In your all-dissolving fire all becomes nothing"

~Demonia~
Trackback
RSS 2.0