Nu jävlar kör jag hårt...

Här ska bloggas nämligen, med ny kraft, full fart framåt!
Jag är överrumplad och chockad av alla de otroligt fina kommentarerna
jag fått, hela 157 st här på bloggen (Det bevisar otroligt mycket) många
har även kommenterat via Facebook eller mailat, jag TACKAR och bockar!!!!
Det ger mig verkligen ny energi av att läsa era härliga inlägg och det
ser onekligen ut som att ni uppskattar det jag gör, härligt att höra, fortsätt
kika in här för er dagliga dos och tack som faan för att ni tog er tid :-)

Det var i stort sett omöjligt att välja ut,
men några som värmer lite extra mycket är
:


"Utan din blogg bir Norrland lika öde som efter bomben i Hiroshima...
Å det vägrar jag!!! =)"

"Detta är den bästa och hårdaste läsningen på nätet!"

"Some people have a terrible boring and pathetic life, these people need some
attention and probably have it when they do stupid and non-sense comments
about your posts. I think that you DO a wonderful work sharing with us a lot of
personal details and amazing gigs. YOU'RE THE BEST!! :) and I love your blog <3"

"Läste att du var less på bloggandet och funderade på att lägga av. GÖR INTE DET!
När man sitter på kneget och livet känns ungefär lika upplyftande som en påse gamla
kräftskal som legat på balkongen piggar det alltid upp med nya inlägg från dig.
Angående personliga påhopp i kommentarsfältet så känns sådant aldrig speciellt kul.
Anonymitet tar fram det sämsta ur folk. I regel kommer påhoppen från människor
som måste ha hjälm inomhus."

"SJälvklart ska du fortsätta blogga!
Det som gör din blogg unik är att du som tjej skriver om ett ämne som är så totalt
mansdominant att det faktiskt är häpnadsväckande hur din blogg har blivit en insitution
i metalsvängen, där flertalet av de som besöker konserter i genren extremmetal också
följer din blogg."

"Har lagt in din blogg som en app på mobilen till och med... Demonia to go :) .
Du e grym."

"Klart att du ska fortsätta, det här är ju den, troligtvis, bästa bloggen någonsin!"

"Finns ingen annanstans där man får insiderbilder osv. från Wolf's Lair till exempel,
alltid spännande :) särskilt kul med bilder och videos från Stockholms-konserter då
man själv är en regelbunden besökare där.
Din och Hatpastorns blogg äger. Skit i idioterna."

"Din blog håller ju fanan överlägset högst här på internet. Klart du ska fortsätta."

"Internet är så handikappsanpassat att även de som sitter fast i mentala rullstolar
kan ta sig fram och sprida dynga.
Låt inte mupparna få som de vill. Forsätt blogga. =)"

"Tack vare denna blogg har jag hittat en jävla massa bra band! Försök strunta i
dom avundsjuka kräken som skriver massa skit till dig och Impaler, vet att det är
sjukt frustrerande när dom sitter bakom sin dator och vräker ut sig massa dynga.
Fortsätt med det du gör Demonia!"

"Ja vad skulle bloggvärlden vara utan Demonia? Klart som fan att du ska fortsätta!"

"Amazing Blog! The highlight of my day for sure! Keep it up! Horns from the USA!"

"Som vanligt med oss svenskar tar vi saker för givna. Lata jävlar är vi, läser men
orkar inte spendera ett par minuter på att uppskatta reportagen som görs av dig.
Skäms på oss och tack till dig som skriver denna blogg.
Mycket intressanta saker som skrivits och visats på denna blogg genom åren.
Hoppas du fortsätter att förgylla vardagen med konsert reportage och dylikt.
Tack som fan."

"Jeg husker da jeg fant bloggen din, jeg syntes den var så bra, at jeg leste gjennom
hele, og det var den faenmeg verdt!
Jeg er innom bloggen din nesten hver dag, og setter stor pris på den, du skriver
dritbra, bildene er kjempebra, og man får mange bra musikktips."

"Lägger du ner så blir vi vansinniga."

"Dina inlägg är alltid kul, även de gånger de handlar om vin, kläder, smink och andra
grejer som inte intresserar mig - just för att du bjuder på dig själv så att man får en
chans att lära känna din personlighet via bloggen.

Att du får ta mycket skit beror helt enkelt på att många är avundsjuka på att du
känner, och är omtyckt av, många musiker och hårdrocksprofiler. Jag förstår att
det är jävligt trist att behöva ta sådant när du lägger ned tid på detta helt utan
ersättning, men var medveten om att det är fler som uppskattar dina skriverier
än stör sig på dem."

"Klart du ska fortsätta, du är den mest pålästa och hårdaste bloggaren. Märks att du
lägger ner mycket tid på inläggen. Du slår alla grabbarna med hästlängder och du
måste ju representa alla tjejer som har bra musiksmak!! Är så jävla trött på att höra
att tjejer inte kan nåt om musik och bara lyssnar på tjejmusik. Skit i trollen, de är bara
bittra för att de själva inte åstadkommer något med sina liv."


Jag har tyvärr inte alltid tid att svara på alla frågor,
men jag ska
självklart göra så gott jag kan i framtiden, till er som har viktiga frågor får
ni gärna maila mig på: [email protected]

Eftersom vi alla älskar Ryssland ;-)
Så bjuder jag på en härligt ryss-film som nystart hahaha..


Imorgon fyller bloggen hela 2 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag kan inte förstå att tiden gått så fort, många inlägg har det blivit,
mycket tid har spenderats och otroligt jävla kul har jag haft under åren.
De som hängt med länge och har lite koll på min sida ska absolut kika
in imorgon då jag tänkt ordna med en liten tävling till er trogna läsare :-)
Det blir ingen liten tävling heller så missa inte det!

På snart återseende...

NP: Taake - Nattestid Ser Porten Vid



Demonia~

Kommentarer
Postat av: Erik

Härligt att du är tillbaka! :)

2010-11-16 @ 19:24:25
Postat av: E

Grymt att du fortsätter. Man var allt lite orolig där ett tag.

2010-11-16 @ 19:24:29
Postat av: Nils

så jävla skönt att höra! :D

2010-11-16 @ 19:38:49
Postat av: Anonym

Hej vännen! Visste inte att man kunde göra inlägg! Du är grym på det du gör och fortsätt med det! kram!

2010-11-16 @ 19:40:02
Postat av: Daniel

Trevligt att du är tillbaka. Kör nu på så att det ryker för helvete!

2010-11-16 @ 19:43:20
Postat av: Demonia

Kul att ni gillar´t :-) Har många bra inlägg på gång så håll utkik bara!

2010-11-16 @ 19:43:29
Postat av: Illja

Härligt!

2010-11-16 @ 19:45:53
Postat av: Grimgoth

Välkommen tillbaka som sagt och stort jävla grattis till 2 ÅR (i förskott).

Ska bli spännande med en tävling med, tror det är första gången jag ser det från din sida med!



Keep it up and real!

Rock On!

2010-11-16 @ 19:53:43
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Mayhemic

Grattis på 2årsdagen! Önskar att jag kunde säga att jag varit med sen begynnelsen, men allt nära var jag allt. ;)

2010-11-16 @ 19:56:58
Postat av: T.

Va bra att du inte slutar, jag ska försöka bli bättre på att kommentera! Och va kul att du tog med min kommentar!

2010-11-16 @ 19:58:30
Postat av: lorenthsson

Härligt att du tog ditt förnuft tillfång och är tillbaks och förgyller vardagen.

Up the Irons!

2010-11-16 @ 20:00:00
Postat av: Annely

Riktigt kul att läsa att du fortsätter! :)

2010-11-16 @ 20:13:19
URL: http://ereshkigal.bloggplatsen.se
Postat av: Kalle

Bra att du fortsätter. Ser förväntansfullt fram emot tävlingen som var ett bra initiativ!

2010-11-16 @ 20:13:57
Postat av: Nightwisheraw

Härligt att se att du är tillbaka som sagt, man började ju bli lite orolig där ett tag hehe. Vad spännande med en tävling också, får se om man har någon chans ;) grattis i förskott också till 2-årsdagen, får skriva grattis imorgon också, om det blir ett inlägg då!



Kul att du är tillbaka!

2010-11-16 @ 20:35:17
Postat av: eva

att bloggen fyller 2 år betyder att jag följer bloggen nu nästan ett år ;) tack för spännande läsningen om Stockholms metalscen och grattis!

2010-11-16 @ 20:43:09
Postat av: åsa

Bra att du fortsätter! Ser fram emot massor av finfina inlägg ;)

2010-11-16 @ 20:54:23
URL: http://septikemi.blogspot.com
Postat av: Denice

SKÖNT att du är tillbaka vännen.. Äntligen! SAKNAT bloggen som fan ju;-) Jag är ledig imorgon, kanske kan höras en sväng på dan?



KRAMAR!!!

2010-11-16 @ 21:03:26
Postat av: Anonym

det låter alldeles utmärkt det! Fortsätt med det utmärkta arbete du gör..att läsa dina blogginlägg har blivit en lika viktig del av tillvaron som något annat lika livsväsentligt..

Keep up the good work!

2010-11-16 @ 22:07:06
URL: http://draconia666.wordpress.com
Postat av: Nadia

:D

2010-11-16 @ 22:13:30
Postat av: Andréas

Skönt att se att du är tillbaka. Nu väntar jag på båtreportaget :)

2010-11-16 @ 23:32:54
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: S

You're back! :D

It was nice to see my latest comment in this post :) and I'll say it again: YOU'RE THE BEST



S.

2010-11-16 @ 23:57:32
URL: http://saraekberg.blogspot.com/
Postat av: S

Fint att se att du ska fortsätta :)

2010-11-17 @ 00:47:26
Postat av: M

Bra där! Dig kan man lita på.

2010-11-17 @ 01:04:28
Postat av: Desecrate

Hell yeah! Så ska det låta. Rock on!

2010-11-17 @ 07:37:55
Postat av: Philty

Keep the good work up!!!

2010-11-17 @ 09:30:13
Postat av: Åndsamøbe

Gratulerer med 2-årsdagen! Hurra og SKÅL for minst to år til. Også så spenstig med Taake, da gitt:)

2010-11-17 @ 11:53:30
Postat av: Demonia

Tack för alla grymma kommentarer!!!!! Ni är bäst :-)

2010-11-17 @ 12:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0