Johannes "Yxan" Losbäck - Wolf



* Vilka tre skivor släppta 2010 föll dig mest i smaken?

Accept - Blood of the nations
Ozzy - scream
Grand Magus - Hammer of the north

* Vilken var din första metalkonsert och hur gammal var du?

Kiss -84. Jag va 9. Morsan tog med mig och vi satt 2 stolar från Andres Tegnér. det va häftigt det med. Jag hade gjort ett nitband i slöjden. Vette fan var det tog vägen....

* Vilket är ditt sämsta samt bästa minne från 2010?

Sämsta: Att se alla band man gillar lida pga av nedladdningar m.m.
Bästa: Skivinspelningen.

* Vad skulle du göra om du var osynlig för en dag?

Gå naken på Konsum.

* Vilket är ditt bästa köp 2010?

Min vackra flickväns skinnbrallor.

*Vad käkar du när du är bakis?

Pizza och folköl. Sen på kvällen blir det hundra påsar ostbågar.

* Vad är/var din största dröm?

Att öppna för Iron Maiden på en världsturné hade suttit fint som en fylla på smögenbryggan vid skolavslutning.

* Bästa konsert du sett under 2010?

Ozzy i Sthlm. Trodde faktiskt gubben inte skulle ha sån energi samt att massa låtar jag inte hört live förut dök upp. Mycket bra!

* Vad har du för hobby förutom musiken?

Äta sill och samla hårdrockströjor.

* Favoritresemål och varför?
Vill se pyramiderna så jag får slå slag i saken inom kort. Vill oxå till Maldiverna så jag kan paddla ut och bränna upp arlet.

* I bloggen har jag nästan varje söndag på senare tid postat något som jag kallar
"Söndags Hurven" nu är det din tur att länka till en musikvideo du får hurven/gåshud av.



* Vad är planen för dig och ditt/dina band för 2011?

Vi släpper nya plattan 'Legions of Bastards* i april och innan det drar vi till england med Accept. Sen är det bara att gigga så mycket så vi stupar!

Länkar till ditt/dina band tack!


http://www.wolf.nu/
Vi ses där ute i djungeln!

Kommentarer
Postat av: Micke

"Kiss -84. Jag va 9. Morsan tog med mig och vi satt 2 stolar från Andres Tegnér. det va häftigt det med. Jag hade gjort ett nitband i slöjden. Vette fan var det tog vägen...."



Betyder det att han satt bredvid Nebiros/Jonas?

2011-02-12 @ 20:05:09
Postat av: Miranda / Denim n'Leather

Wolf = Sveriges bästa band! Hoppas nya plattan är lika galen som alla andra!

2011-02-13 @ 22:20:44
URL: http://denimnleather.blogg.se/
Postat av: NIKKI Evil

Du e grymmast Yxan & dina Dean gurer är ja allt lite avis på ,dem motivlackade ...



Själv tar ja mig en extra grogg när ja e bakis ,skål på den //



NIKKI Evil

2011-03-06 @ 20:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0