Kentha "Lord K" Philipson - Torture Division, The Project Hate



* Vilka tre skivor släppta 2010 föll dig mest i smaken?


Torture Divisions compilation "Evighetens dårar" naturligtvis, eftersom The Project Hate MCMXCIX inte släpper nya plattan förrän i år. Men jag är en blygsam och ödmjuk hjälte så vi gör en lista på 3 andra, bara för att. Ni hittar dom här:

http://www.globaldomination.se/best-of/gd-s-verdicts-best-of-2010



* Vilken var din första metalkonsert och hur gammal var du?

The Pinks i Sollefteå. Jag var runt 35.

* Vilket är ditt sämsta samt bästa minne från 2010?

Färdigställandet av nya TPH plattan smäller högst, men oxå det fantastiska Getaway Festival-giget med Torture Division finns där uppe. Annars har det varit som alltid - ett grymt år för en grym snubbe.

* Vad skulle du göra om du var osynlig för en dag?

Sno allas grejer och sälja skiten på E-bay.

* Vilket är ditt bästa köp 2010?


Fan jag har köpt allt jag vill ha i stort sett så det vetefan... Hade det varit 2011 det handlade om så hade jag sagt mina nya högtalare. Jag har inte köpt dom är men jag planerar att göra det.

*Vad käkar du när du är bakis?


Lök.

* Vad är/var din största dröm?


Att vara chefredaktör för Kamratposten.

* Bästa konsert du sett under 2010?


Torture Division på Getaway. Hade svinbra plats oxå.

* Vad har du för hobby förutom musiken?


Skala lök, spela tuba och umgås med Leif Edling.

* Favoritresemål och varför?


Hawaii, för dom har blommor.

* I bloggen har jag nästan varje söndag på senare tid postat något som jag kallar

"Söndags Hurven" nu är det din tur att länka till en musikvideo du får hurven/gåshud av.

Finns ingen video jag får gåshud avn, däremot en låt. Varsågoda:

* Vad är planen för dig och ditt/dina band för 2011?


Vi gör som vanligt, krossar allt motstånd.

Länkar till ditt/dina band tack!

www.theprojecthate.net

www.torturedivision.net

Kommentarer
Postat av: Djävulene

Så sjukt reko snubbe det där. Inte en tattar-gen så långt ögat når. I love this guy.

2011-02-15 @ 16:52:21
URL: http://regnavrede.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0