Räkpasta ala Demonia!

Det var länge sedan jag tipsade om någon god maträtt nu!
Många verkar gilla mina recept så här kommer ännu ett...
en riktigt lättlagad, snabb och god RÄKPASTA!

Fräs lök, vitlök och champinjoner i en het panna... Koka upp pasta undertiden!
Slå i räkor, fiskbuljongtärning, lite mer vitlök och crème fraiche
det går bra med grädde eller liknande men jag valde ett lättare alternativ.
Blanda och låt koka ihop.

Blanda med den färdiga pastan och krydda med svartpeppar och salt.

Toppa med parmesan och servera med en härlig sallad!

Supergott och enkelt!!!

NP: Darkthrone - A Blaze in the Northern Sky


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: das Nekrofil

Jävlar vad gött det såg ut!

2011-07-31 @ 13:51:52
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Postat av: SWEX

Ja det där måste man ju testa! Kommer dock att byta ut räkorna mot något mer i min smak. Stort tack för ännu ett smaskigt recept!

2011-07-31 @ 20:38:16
Postat av: m.

har sagt det tidigare.....men säger de igen.



gillar hur u kombinerar BM & mat!



2011-08-01 @ 22:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0