Stockholm i mitt hjärta!

Jag tänker inte dra av någon allsång på Skansen här riktigt men
jag måste bara i all enkelhet säga att jag är otroligt nöjd över att
få vara hemma i det härliga våriga Stockholm igen, ÄNTLIGEN!

Vilken otroligt fin huvudstad vi har :-)
Jag får väl åka runt med kameran i högsta hugg här när vädret blivit
lite bättre, det är ganska konstigt det där egentligen under våran resa i
Indonesien fotade vi ca 4000 kort, på House of Metal blev det totalt kanske
1000 med alla band bilder etc. Hur ofta har jag egentligen åkt runt i
Stockholm och fotat? Det händer faan allt för sällan, det ska jag ändra på
som sagt bara det blir lite bättre väder!

Här hemma har jag otroligt mycket att göra, dax att ta tag i allt på riktigt nu.
Det är mycket jag ligger efter med...

Jag känner mig inte riktigt uppdaterad i "Metalvärlden" och såg att två
nya nummer av Sweden Rock Magazine har hunnit komma
medan
jag varit på resande fot, vännerna har jag inte träffat på över en månad,
körkortet måste jag verkligen sätta igång med, likaså träningen, min
Demonia grupp på facebook har blivit avstängd? lägenheten ser ut som ett
bombnedslag, bloggandet ligger jag sjukt långt efter med... etc etc.

Var faan ska jag börja?

Jag har ingen aning?


Jag vill iallafall börja med att TACKA ALLA GRYMMA MUSIKER som ställde upp
tog sig tid med att svara på mina frågor så att ni läsare skulle ha något intressant
att underhålla er med medan jag var i Indonesien, ETT STORT TACK TILL ER :-)

ETT STORT TACK TILL MATS "MÖKEN"
som hjälpt mig med bloggen
undertiden jag varit borta, otroligt grymt jobbat kompis :-)

Jag vill även passa på att skicka en STOR GRATTIS KRAM TILL
MÖKEN som fyller 40 år idag!!! GRAAAAAATIS!!!

Hoppas du får en riktigt grym dag med många vänner och kall öl!

Nu måste jag ta ta i någon av bitarna eller ska jag bara lägga mig på
soffan en sväng? hmm.. Den som lever får se, slutsvamlat är det iaf!

NP: Ligament - Demo



~Demonia~


Kommentarer
Postat av: Churchburner

Välkommen hem! Fan va nice med Maiden gig i tropikerna. Gubbarna vill väl ha solsemester...

Kolla in min youtube länk! Killen e fan inte sann.. haha



http://www.youtube.com/watch?v=h0U8M0HEIN0&feature=player_embedded#at=205

Postat av: Demonia

Tackar!!! Duuu.. Maiden gigen var GULD!!!! Jag kommer skriva mer om dom så fort jag får tid :-)

2011-03-10 @ 16:38:18
Postat av: HC

Hoho... familiar LP on the left

2011-03-11 @ 01:35:02
URL: http://www.evglom.blogspot.com
Postat av: Mats" Möken"

Tack kompis =) Idag är man sliten efter två dagars firande. Det var ett rent nöje att hjälpa dig med bloggen =)



Ligament - Demo 92 har jag utan fodral. Så lite avis är jag allt =)

2011-03-12 @ 17:42:23
URL: http://www.houseofmetal.com
Postat av: manne

?? Är det där slipknot på omslaget??? På swr? hmmm jag visste det, tur att ja sa upp min prenumration när martin "mediahoran" carlsson börja där

2011-03-16 @ 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0