Min födelsedagspresent...

Jag fick världens mest underbara present av min Alexander
när jag fyllde år.
..
Att Thomas Sabo är favoriten när det kommer till smycken är väl
ingen hemlighet direkt ;-)

Såklart blev jag överlycklig redan när jag såg att presenten kom från
just Thomas Sabo!

Här får ni se bilder på underverket eller underverken eftersom
det är flera olika delar...

En riktigt fet kjedja i silver...

Jätte fint "hänge" i silver med svarta zirconer...

Ett härligt rött Äpple...

En orm i silver och med hundratals svarta zirconer...
Tillsammans skapar dessa härligheter detta sjukt snygga halsband!!!

Det är garanterat inte sista gången ni ser detta smycke på mig, jag vill
nämligen aldrig ta av mig det hehe..

Detta är helt klart det vackraste smycket jag har i min samling :-)


Ett jätte fint Thomas Sabo smyckesskrin, till alla mina Sabo smycken!
Ska fixa iordning alla smycken så ni får se vid ett senare tillfälle.

En massa tillbehör för att ta hand om alla mina fina smycket, perfekt!

Jag är överlycklig över min present, Alex gjorde verkligen ett bra val!
Han vet precis vad jag gillar och jag älskar det nya halsbandet!!!


Tack igen Alexander, jag älskar dig!!!


NP: Darkthrone - Under a Funeral Moon



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: d

beautiful necklace...wear it in good health...

much <3<3<3 from america...

2011-05-29 @ 20:18:07
Postat av: Demonia

Thank you!!! Nice to see some readers from America :-)

2011-05-29 @ 20:29:08
URL: http://demonia.webblogg.se/
Postat av: Claire

They are beautiful pieces of jewellery - thanks to you I have some of his jewellery. I had not heard of him before until a few months ago.

2011-05-30 @ 01:09:24
Postat av: Denice

Thomas Sabo, ur favorite ;-)

Det var ju skitsnyggt!! Av alla de fina sakerna du fick, så förstår jag att detta var favoriten! Du är jättefin i den också :)

2011-05-30 @ 08:25:42
Postat av: Djävulene

Godisbjörnar FTW.

2011-05-30 @ 11:16:48
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Jenna

Riktigt fint :) Och grattis i efterskott!

2011-05-31 @ 08:53:04
Postat av: SSS

Awesome :)

2011-06-03 @ 02:43:33
URL: http://saraekberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0