UFC - Sweden

UFC har äntligen varit i Sverige och självklart var vi på plats i Globen för galan!
Ni som inte gillar MMA eller Fight kan sluta läsa nu...
Ni som förstår er på denna fantastiska sport får nedan se lite bilder och filmer
från hur vi hade det på galan!









Köpte med mig denna sköna munkjacka och programmet för UFC Sweden som minne!

Detta var tredje gången jag såg UFC live!!!!

Första gången var i London, andra i Köln och den tredje nu här i Stockholm.
Det är alltid en otrolig upplevelse att se UFC live, en känsla som inte går att beskriva,
en helt fantastisk upplevelse helt klart!

Galan här i Stockhom var riktigt bra och när huvudmatchen sattes igång så
kändes det som att Globens tak skulle lyfta, grym stämning!

Jag hoppas verkligen att UFC kommer tillbaka till Sverige!

ETT STORT GRATTIS till mina härliga vänner som även gifte sig på galan!!!!

NP: Nihilist - Premature Autopsy



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Azgore

Så häftigt! Var inte på plats men såg på tv. Var ju som en fotbollsmatch när det gäller publiken. Tror inte USA lirarna var redo för det:) Slå han på käften!!! Slå han på käften!!! :) Tror The Mauler kan gå långt!!! Hoppas han får möta Phil Davis igen och då ta hämnd på förlusten mot just han!

2012-04-24 @ 16:47:04
Postat av: Drep

Såååå, proffsboxning är olagligt i Sverige, men detta är ok? Eller har jag missat någon lagändring.

2012-04-24 @ 22:52:20
Postat av: Djävulene

Tack du, vännen.

2012-04-26 @ 17:40:58
Postat av: Sara

Det var alldeles, alldeles underbart. Jag blev tårögd när Bruce Buffer drog igång galan.

2012-04-27 @ 06:41:25
URL: http://www.sarafe.se
Postat av: Demonia

Azgore: Ja, det var en otrolig stämning i Globen!!!

Håller verkligen med där om Alexander, jag hoppas bara han får chans att ta bältet snart!



Drep: Jag vet inte riktigt hur dom lyckades, men grymt var det!



Djävulene: Hääärligt! Langa hit lite bilder :-)



Sara: Samma här, Bruce är ju chefen!

2012-04-28 @ 18:33:40
URL: http://http://demonia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0