Naglfar - Téras

Hela fem år har gått sedan sedan NAGLFAR släppt deras förra platta "Harvest"
som är en riktig favorit hos mig faktiskt.
De senaste veckorna har jag lyssnat sönder mig på Naglfar´s nya platta Téras!
Téras släpps den 26:e Mars via Century media så håll utkik!

Skönt att Umeås stoltheter äntligen spelat in en ny platta, det är den sjätte i
ordningen och HELVETE VAD BRA DEN ÄR!!!
Jag har hittat ännu en favorit, gamla och nya Naglfarfans kommer inte
bli besvikna, det kan jag garantera!

Nu väntar jag på att några gig ska bli bokade så jag får se Naglfar live snart igen!

Omslaget till Téras!

För mer info: http://www.naglfar.net/

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Numenius

Hehe, behöver jag ens kommentera detta? Tror nog att du läst mina Naglfar-kommentarer ett antal gånger nu haha.



Hursomhelst - kul att du gillar skivan, det låter ju onekligen lovande då "Harvest" är en av mina absoluta favoritplattor! Förhoppningsvis får man se Naglfar i Stockholm till hösten, vore guld!



Helvete vad jag längtar tills man får höra "Téras", lär bli magiskt.

2012-02-20 @ 15:34:06
URL: http://www.facebook.com/blackmetalprojekt
Postat av: Erich

Jag vet redan nu att Téras kommer bli årets skiva. Fyfan vad jag har längtat efter detta.

2012-02-20 @ 20:39:21
Postat av: Kenta L

Ser fram emot detta!!!

2012-02-20 @ 20:55:46
Postat av: Flinkis

Fan vad jag ser fram emot detta album. Harvest var och är fortfarande en av mina absoluta favoritskivor. Så förväntningarna är verkligen höga. Men det sättet du beskriver Téras, känns det så att jag kommer inte bli besviken.

2012-02-20 @ 21:28:43
Postat av: A

Lite lätt purken på att du sitter med ett promo-ex, och inte jag... Nu måste jag tvångsshoppa flera upplagor av skivan bara för att kompensera.

2012-02-21 @ 19:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0