En liten uppdatering...

Jag har som ni säkert uppmärksammat tagit en välbehövlig paus från
bloggandet, en mycket skön sådan har det varit kan jag meddela..
Ibland blir det här med bloggen ett måste och det skapar endel stress
med att jag "måste" posta inlägg varje dag vilket jag såklart inte måste, men
självklart vill jag ju underhålla er och dela med mig av så mycket jag kan och
har tid med.
 
Tid är något jag dessvärre har mycket mindre av nuförtiden, jag har börjat på
ett nytt jobb och det tar mig 2 hela timmar fram och tillbaka sen ska man jobba
minst 8 timmar också så den lilla tid jag tidigare hade för bloggandet har dessvärre
blivit ännu mindre och existerar knappt.
Dessutom har jag och Alex utöver detta letat lägenhet och gått på visningar en längre
tid och har nu äntligen slagit till och köpt vår drömlägenhet på Södermalm
här i Stockholm.
Vi dock en hel del fixande framöver då vår lägenhet i Farsta där vi bor nu ska putsas
upp och säljas vidare och sedan blir det inflyttning i den nya lägenheten med allt vad
det innebär innan man fått ordning och fixat till det som man själv vill ha det.
Det kommer verkligen ta sin tid! Detta köp är dock det bästa och största köpet i vårat
liv hittils, vi är otroligt nöjda och glada, livet leker helt enkelt...
Så här ser planeringen ut för vår nya lägenhet...
Förutom att tiden redan är knapp så har jag dessutom fastnat i endel serier:
The Killing, The Walking Dead, Sons of Anarchy, Hemmafruarna i whatever
(ja, jag erkänner), UFC och all annan fighting etc.
Jag är dessutom galen i shopping och spenderar många timmar på det.
Sen har vi ju fyra katter som behöver omvårdnad här hemma, två av dom har
dessutom varit på besök hos veterinären några gånger de senaste månaderna.
Sen ska man även hinna med att umgås med både vänner, familj och med min
sambo,gå på gig, resa, festa mm. 
phuu.. tiden är knapp så jag hoppas att ni har överseende med att det kanske inte
blir lika många inlägg som tidigare (kanske lika många men inte lika långa) jag
ska göra mitt bästa med att komma på fötter igen, jag känner mig faktiskt redan
taggad på att blogga igen så håll utkik och peppa mig gärna med kommentarer...
 
Har ni tips om hur jag kan förbättra/förändra sidan så får ni mer än gärna
komma med förslag. Vad vill ni se framöver här i bloggen?
 
NP: Dissection - Live Rebirth
 
Demonia 

Kommentarer
Postat av: Danne

Det låter härligt och ser ju grymt ut. Det jag dock är mest nyfiken på är den där klädhängaren. Har den olika långa ben för att klara av att stå mitt i trappan? ;)

2012-11-20 @ 14:51:20
Postat av: Andréas

Det är smart att ta en paus ibland annars går man till slut in i väggen och ger upp helt. Nya lyan ser ju grymt trevlig ut, trodde först att det var en trappa vid dörren. Såg lite farligt ut :) Ta gärna en del bilder när ni börjar inreda, behöver själv alltid tips.

2012-11-20 @ 15:10:52
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Demonia

Danne: Tack! Det är ingen trappa där, det är en matta som är dit ritad på bilden ;-)

Andréas: Absolut! Det kändes som att det var antingen eller...
Tack, den kommer bli ännu trevligare när vi "fixat" till den! Haha.. Var inte bara du som trode att det var en trappa där. Vi får se, det kanske kommer upp lite bilder sen, men det är ett tag kvar tills vi flyttar in!

2012-11-20 @ 15:28:18
URL: http://demonia.webblogg.se
Postat av: Sara FE

Planritningen ser riktigt härlig ut, vad mycket utrymme! Gratulerar, än en gång. :)

2012-11-20 @ 15:48:10
URL: http://www.sarafe.se
Postat av: Unhallowed

Kul att du är tillbaka. :).

2012-11-20 @ 16:53:14
Postat av: Anna

Stort grattis till nya lyan! Ser fram emot nya inlägg även om de blir kortare. Se dock till att ta hand om dig själv och de dina i första hand.

2012-11-20 @ 17:33:21
Postat av: Andrew M.

No comments or suggestions, just keep it up!! Cheers from the USA!!

2012-11-21 @ 05:09:06
Postat av: Joppe

Glöm inte bort söndagshurven, den är en viktig starter för den nya veckan (tar nog inte så lång tid att lägga upp?) Annars önskar jag att, så länge kissarna mår bra, du går på en massa spelniningar, så slipper jag. Nu när jag gått sönder och är sjukskriven ett par veckor hade det ju varit grymt att få läsa dina låånga blogginlägg, men jag får väl passa på att gå tillbaka i tiden och läsa gamla inlägg!

Beträffande mattan i hallen så såg jag trappliknelsen först när jag läst ovanstående kommentarer, däremot tyckte jag att det var en stoor låång spindel på mattan, haha...

2012-11-21 @ 11:57:08
Postat av: Numenius

Ja, tänkte på det förut, länge sen man hört från dig (via bloggen alltså). Men har man fullt upp så har man, inte mycket att göra åt saken. :) grattis till nya jobbet och grattis till bostaden - då blir vi "grannar"! Bor själv på Söder. Trodde ni gjorde det redan, av olika anledningar, men hursomhelst, black metal-krigare är alltid välkommna hit! ;)

2012-11-21 @ 18:23:20
Postat av: Flinkis

Det händer mycket i ditt liv just nu! Så nog förstår jag att du har inte haft tid till bloggandet och ibland behövar man ta paus. Men det låter alla fall bra att du börjar bli taggad att blogga igen. Man blir verklligen tacksam att fast du har så lite tid till bloggandet så vill du ändå fortsätta underhålla oss. Jag vet inte om man behöver förbättra bloggen på nåt vis, bara du förtsätter att posta inlägg så är jag nöjd.

2012-11-21 @ 22:39:59
Postat av: DK

bloggen är grym! Jag gillar den här nya grejen med veckans instagram!

2012-11-24 @ 10:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0