Idag åker vi till London!

 
Tänkte bara meddela er att det tyvärr blir ännu mer stiltje här på bloggen,
jag och Alex drar nämligen iväg till LONDON nu på morgonen...
Det ska bli otroligt härligt att komma bort ett tag, från lördag till tisdag kväll
är vi borta och planerna för storstaden är många.
Direkt vi landar idag lämnar vi bara prylarna på hotellet vi bokat och sen åker vi
direkt ut till Underworld ett riktigt bra spelställe i London där MARDUK kvällen till
ära spelar, vi måste ju kolla in hur killarna sköter sig under turnén dom är ute på nu.
Mer info: http://www.marduk.nu/
Andra planer är mycket shopping såklart, träffa gamla härliga vänner,
besöka tatueringsmässan, äta god mat och dricka ännu godare öl, kolla
in stan och några av dess sevärdigheter och bara känna lugnet tillsammans.
Det ska bli fantastiskt att komma bort en sväng till ett höstigt London
med mannen jag älskar, detta ser jag verkligen fram emot!
 
För er som vill följa mig lite på resan så är Instagram säkrast: Maha_Kali
eller Facebook: http://www.facebook.com/Demonia.webblogg
 
På återseende snarast!
 
~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Drep

God mat i England? Lycka till.

2012-10-02 @ 21:58:58
Postat av: Demonia

Tackar! God mat hittade vi allt, beror nog på var man går :P

2012-10-05 @ 13:08:02
URL: http://demonia.webblogg.se/
Postat av: Drep

Pfffft. Knappast god ENGELSK mat väl? Möjligen indisk?

2012-10-05 @ 22:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0