Nya inköp...

Det här med att shoppa när man egentligen inte ska är verkligen min grej,
det är nämligen precis då jag stöter på saker som jag bara mååååste ha. 
Senast i raden är dessa fantastiskt snygga stövlar som jag verkligen inte 
kunde motstå...
Perfekta stövlar lagom till höstens antågande :-)
Sen var det ju det här med träning!?! Ingen jag är direkt road av så jag
tänkte att lite nya träningskläder skulle få mig på banan och ut på vägarna
och in i gymmet?
Någon som har bra tips på att peppa upp en gamling som mig att börja
komma igång? Phuuu.. blev helt slut att bara skriva dessa rader!
 
NP: Woven Hand - The Laughing Stalk
 
Demonia

Kommentarer
Postat av: SA3L

Träningen börjar bli rolig när man börjar märka resultat. Detta tar några veckor så det gäller att tvinga sig igenom den första perioden, om man nu inte tycker det är kul från start.

2012-09-21 @ 11:07:44
Postat av: Demonia

Jo tack det har jag hört många gånger men jag tycker att jag knapp ser några resultat även fast det gått två-tre månader. Måste bara få upp motivationen sen är det väl bara att köra på! Tack för tips!

2012-09-23 @ 12:18:26
URL: http://demonia.webblogg.se/
Postat av: Malin

En mp3 med de mest peppande låtarna du kan komma på!Det har tagit mig igenom många pass som jag egentligen inte orkat med

2012-09-23 @ 22:35:08
Postat av: A

Jag brukar se till att få träningen överstökad på morgonkvisten varje gång. Pissigt som fan att ta sig upp och ut, men när man väl har kommit dit har man inget bättre för sig. Träningen tar bättre innan man har ätit frukost, plus att man vaknar till =D

2012-09-24 @ 09:56:13
Postat av: DK

Hitta en träningsform som känns rolig. Annars blir det bara att man letar ursäkter till att slippa träna!
Det finns ju sån variation, det måste inte vara jogg/Gym:-)

2012-09-24 @ 22:58:38
Postat av: Fru K

Ta hem appen Runkeeper, om du tänkt börja jogga. Sjukt peppande! Du ser sträcka, hastighet, kalorier och får mail med rekord. Jag har aldrig joggat regelbundet förut, men tycker tom att det är skoj numera.. Och snygga träningskläder, man kan ju inte nog poängtera vikten av det, haha!

2012-09-27 @ 13:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0