Söndags-Hurven!

Migrän satte stopp för söndags-hurven igår, så här kommer den
något försenad! Håll till godo med nästan 12 minuter "Blessed Curse"


~Demonia~

Gryta + Munkar =Söndag!

Söndag idag och det händer inte mycket här hemma i palatset,
tänkte jag laga den otroligt goda Boeuf Bourguignon ala Demonia
den är ju fantastiskt och det blir perfekt matlåda till börja på veckan.
Ett hett tips till er läsare är att prova receptet, sjukligt gott!

Färdig hackat och dax att sätta igång puttrandet!

Lite nygräddade munkar till efterätt bil inte helt fel, passar på att lägga
på mig lite extra kilon nu Mmm..
nu behöver jag bara en klockren film på det så är söndagen räddad!

Förslag på ultrabra filmer mottages mer än gärna!


NP: Merciless - Realm of the Dark



~Demonia~

Eindhoven Metal Meeting, Del 2

Nu jävlar är det väl faan på tiden för del 2 av Eindhoven Metal Meeting!
Jag har slappat och dragit mig för att fixa den sista delen, det tar ju som
sagt sin tid, nu har jag äntligen lyckats färdigställa den...
Missade ni första delen så kan ni läsa om den HÄR!

Dagen innan var som sagt lång och det hinkades rejält med kall öl
kontentan var att jag låg och drog mig jävligt länge på hotellet, sliten
värre. Lagom till Finnarna i Finntroll skulle äntra scenen beslöt jag
mig för att sätta min fot på festivalen...



Jag måste medge att jag faktiskt inte har så stor koll på Finntroll,
rejält överraskad blev jag av deras framträdande, riktigt bra live faktiskt!
http://www.finntroll.net/

Jag och Rose tar oss kall öl i vipen...

Ehhh? Bög bög haha.. Kul hade vi åt denna haha..

Minnet sviktar totalt och jag kommer inte ihåg vad detta band hette?
Gamla gubbar med typ Ku klux klan masker och en gammal kärring
som strippade och visade pattarna hahaha.. Humor!

Hoppade runt som grodor på scenen haha..
Vem kommer ihåg vad dom hette?
Edit: Bandet heter The Mentors kolla in:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mentors_%28band%29
och http://www.myspace.com/thementors
Tack till Eve :-)

Jag träffade trevliga Jaqueline som sålde merch...

Pär och Mia, paret Myrkheimr var på plats.

SAMAEL var det några år sedan jag sett live så detta var ett av banden
jag verkligen ville se, får ju även en ny chans på House of Metal i Mars :-)






Fy faan vilket jävla bra live framträdande Samael gjorde!!!!
Jävligt bra ljud, grymt att få höra den gamla favoriten "In To The Pentagram"
live, det var gåshud rakt igenom låten kan jag meddela, så otroligt bra!
Det ska bli grymt att få se dom på scenen snart igen.
http://www.samael.info/

Jag och Alex festade vidare, otroligt mycket bra band var bokade
på Eindhoven Metal Meeting så det var full rulle hela tiden...

Tobbe (Necrophobic, Trident) och Samuli (Finntroll) skålar...

Norrmännen i IMMORTAL ger aldrig upp!!! Med alla instrument,
scenkläder etc. fast i Köpenhamn lånade de till sig prylar så dom
kunde genomföra kvällens framträdande och visa den Holländska
publiken var skåpet skulle stå!







Med endast tre personer på scenen lyckas Immortal totalt trollbinda
sin publik, de levererar godbitar från hela sin katalog och publiken
skriker bara efter mer! 
Immortal är alltid intressanta att se live, även denna gång gjorde
dom ett helt fantastiskt gig, mer Immortal blir det i sommar på Getaway
Festivalen i Gävle, där vi även får se basistens band Aura Noir!!!!
http://www.immortalofficial.com/

Så var det hög tid för TRIDENT att visa Holländarna lite Svenskt mangel!











Trident gjorde att riktigt bra gig, det förmodligen inte så kul att spela
samtidigt som Immortal, men på festival så krockar det ju ibland...
Riktigt bra jobbat, nu ser jag fram emot House of Metal i mars där
även Trident spelar, missa inte!!!! Hett tips :-)
http://www.trident666.com/

Sist ut på den stora scenen var Greklands stolthet ROTTING CHRIST!







Rotting Christ har för mig alltid varit ett favorit band, Thy Mighty
Contract
är favorit skivan och till och med senaste Aelo krossar,

Grekerna har alltid haft sitt speciella gitarr ljud och sina härliga riff,
här på Eindhven Metal Meeting levererade dom som vanligt!
Sjukt jävla bra, intensivt och hårt gig!
http://www.rotting-christ.com/

David och Alex sveper sista biran innan det är dax att lämna lokalerna
för denna gång, utanför samlas alla turné bussar, folk skålar, tackar
för denna gång och ser fram emot nästa gång vägarna korsas...

Jag måste erkänna att det var en helt fantastisk festivalhelg i Holland,

proffsigt uppstyrt, allt i sin ordning, grym lokal och ett underbart bemötande
av både crew och festivalens besökare. Jag vill tacka Roman & Eindhoven Metal Meeting
och alla härliga människor jag träffat under helgen, jag kan verkligen
rekommendera ett besök på nästa års festival!!!!

För mer info: http://www.myspace.com/eindhovenmetalmeeting

Fler videos ligger ute på min youtube kanal:
http://www.youtube.com/user/TheDemoniaWebblogg

NP: Arcturus - Sideshow Symphonies



~Demonia~

Satan Rides The Media

Jag fortsätter postandet av intressanta dokumentärer som visats under
90-talet, idag är det hög tid för Satan Rides The Media så här står
det om dokumentären:

"Satan rir media (Satan Rides the Media) is a 1998 Norwegian documentary
by Torstein Grude. The film covers the controversy that surrounded black metal
musician Varg Vikernes in the early 1990s, who not only has been tied to a
series of church arsons in Norway, but received widespread media attention for
the murder of Mayhem band member Øystein Aarseth."







NP: Gospel of the Horns - Realm of The Damned



~Demonia~

Ny låt med Deicide!

Deicide´s nya platta "To Hell With God", släpps 15:e Februari via
Century Media Records
. Låten "Into The Darkness You Go"
kan ni lyssna på här nedan...


"To Hell With God" låtlista:

01. Save Your
02. Empowered By Blasphemy
03. Conviction
04. Hang In Agony Until You're Dead
05. To Hell With God
06. Servant Of The Enemy
07. Witness Of Death
08. Angels In Hell
09. Into The Darkness You Go
10. How Can You Call Yourself A God

NP: Deicide - Deicide



~Demonia~

Ny video med OZZY OSBOURNE "Let It Die"



~Demonia~

Learning Norwegian through Black Metal!?


Ja, vad säger man?

NP: Woven Hand - Consider the Birds



~Demonia~

Söndags-Hurven!

Igår funkade inget här hemma så denna måndagsförmiddag
får ni helt enkelt lyssna på denna eminenta "Söndags-Hurv"

Den spelas ofta om och om igen här i det Demoniska palatset :-)


~Demonia~

Håll tummarna!

Ikväll håller vi tummarna för att WATAIN tar hem priset
i kvällens P3 Guldgalan 2011, dom är nominerade i
Årets rock/metal tillsammans med:

Khoma Ghost Pascal The_Baboon_Show Watain
Khoma
Foto: Pär Olofsson
Ghost Pascal
Foto: Eva Hildén Smith
The Baboon show
Foto: Patrik Instedt
Watain
Foto: Sara Gewalt

Galan visas live på SVT1 klockan 21.30

Vi håller även tummarna för vår vän Isabella som ikväll ställer
upp i Norska melodifestivalen, jag uppmanar alla Norrmän att
rösta på Isabellas lå
t, den är riktigt bra, HÄR kan ni gå in och lyssna!!!

NP: Black Sabbath - Paranoid



~Demonia~


Det Svarte Alvor!

Kommer ni ihåg: Det Svarte Alvor? Ni som var med på den tiden borde
se det igen, garanterat en riktig nostalgi tripp.
För er som ännu inte sett denna dokumentär från 1994 kan jag verkligen
rekomendera att kolla in den, en liten historieresa i Norsk Black Metal.

"Det Svarte Alvor ("The Black Seriousness") is a Black Metal documentary from NRK,
the Norwegian Television, from 1994. It contains interviews with Kris from Ulver,
Ishan from Emperor, Hellhammer from Mayhem, concert recordnings of Immortal,
a short glimpse in Satyricons rehearsal room and many interesting scenes."


NP: Immortal - Pure Holocaust



~Demoinia~

Någon fler än jag som är pepp?

Fedor, Arlovski, Overeem, Barnett, Werdum, med flera!!!
Vilka jävla fighter det kommer att bli, detta ser jag verkligen fram emot!

Tiden går inte fort nog gahhhhhhhhhhhhh...

Den 12:e Februari smäller det!


För mer info: http://strikeforce.com/grandprix/

NP: Saxon - Strong Arm of the Law



~Demonia~

Vad fan ska jag laga till middag?

Ja, undrar ni också det ofta? Kolla in den klockrena länken:

http://vadfanskajaglagatillmiddag.nu/

Fick tips om ännu en liknande sida:

http://www.vadihelveteskajaglagatillmiddag.nu/

NP: Iron Maiden - Brave New World



~Demonia~

Nergal hemma efter ett halvår på sjukhus!

Saxat från Behemoth´s hemsida:

"We are happy and relieved to inform you, that Nergal left the hematology
division of Uniwersyteckie Centrum Kliniczne (UCK) in Gdansk on Monday,
January 17th, four weeks after he underwent a bone marrow transplant
procedure. Below you can find his comment:

"Hey! What’s up! At last - one could say.
After almost half of year of treatment  in various hospitals, several cycles
of chemotherapy, irradiation and bone marrow transplant I have been finally
released home in a pretty fuckin’ good condition. I’m feeling ok, taking the
intensity of treatment under consideration.
That was not an easy period of my life, but, as I envisaged, I left the hospital
victorious. I never considered any other options, but anyway, there were rough
moments too…

Läs vidare på Behemoth´s hemsida:
http://www.behemoth.pl/

Härliga nyheter!
Skönt att höra att han är på bättringsvägen och han
börjar planera frammåt, hoppas att han får förbli fri från cancern och att
vi snart får se Behemoth live på scenen igen!

NP: Behemoth - Satanica



~Demonia~

Getaway Rock Festival släpper nya band!

Ännu fler band har släppt till sommarens Getaway Festival i Gävle:

NIFELHEIM!!!!!! och Opeth är de som faller mig mest i smaken!

Tidigare bokade band är:

Aura Noir, Entombed, Ghost, Alice Cooper, Blowsight,
Corrosion of Conformity, Death Angel, Desultory, F.K.U
Graveyard, Heaven Shall Burn,Immortal, Marduk, Vomitory
och Youth of Today...

För mer info: http://www.getawayrock.se/festival/

NP: Entombed - Morning Star



~Demonia~

Watain mera Watain!





~Demonia~

Watain på Grammisgalan!

Från 1 minut och frammåt ser man Watains bemötande
av media på årets grammisgala!



Klockrent!

Watain: "Det känns märkligt att ha vunnit" läs mer HÄR!


En bild säger mer än 1000 ord!?

~Demonia~

Stort GRATTIS till Watain!!!!

Idag är en historisk dag, ALDRIG tidigare har något Black Metal band
vunnit en grammis, Watain fick sin första grammis och jag räknar
kallt med att detta inte är den sista, OTROLIGT VÄLFÖRTJÄNT!

"Nu har de bjudit in ett par svarta hundar i de fina salongerna.
Det är deras problem, inte vårt"
-Erik Danielsson, Watain

Det var i mina och många andras ögon självklart att Watain skulle
vinna grammisen efter årets bästa platta Lawless Darkness!!!!!

Många gratulationer!!!!!!

NP:



~Demonia~

Har ni sett det här?

Det har säkert många av er redan gjort! Det är ju bara så jävla
underhållande och klockrent att jag måste få påminna er och såklart
visa för dom som inte sett klippet när Enslaved laddar ner ett får haha..



NP: Bombarder - Bez Balads-Najbolje



~Demonia~

Söndags-Hurven!



~Demonia~

Den snyggaste västen!

Jag kan självklart inte hålla mig borta från affärer och shopping
även fast det är hög til att spara pengar.

Hittar jag något som bara är så klockrent vid första ögonkastet som den
här västen ja då är det är det bara att hiva fram plångboken illa kvickt!

Jag är så nöjd och den passar mig perfekt, i äkta skinn och med
spännen bak för justering, snyggaste västen i samlingen :-)

Så här såg jag ut dag två på Eindhoven Metal Meeting, den
snygga västen används såklart :-)

NP: Sólstafir - Köld



~Demonia~

Vinterkräksjukan :-(

Jag har knappt mått sämre i hela mitt liv än nu, vinterkräksjukan
tar just nu kål på mig. Har sedan igår natt spenderat de flesta timmar
på toaletten.. Fy faaaan säger jag bara!

Just nu skulle både jag och Alex svirat runt ute på söder och
firat en mycket god vän till oss som precis fyllt år,
det blev det inget
med men jag önskar sällskapet en ultratrevlig kväll och ett stort GRATTIS:-)

Nu måste jag springa och spy här igen, Hoppas ni där ute slipper
vinterkräksjukan och har en fantastiskt helg!

NP: Primordial - To the Nameless Dead



~Demonia~

Sjukt roligt spel...

Jag har hittat ett jävligt roligt gratis spel på nätet, eftersom jag är lite
spelgalen så fastnade jag självklart och spelar om och om igen...

Just nu är det Super Mario Metal Medley och Dimmu Borgir - Gateways
som spelas, jag har inte riktigt hunnit kolla runt på vilka andra låtar som finns!

Som Guitar Hero, gå in och testa själva på:
http://www.jamlegend.com/

NP: Enslaved - Frost



~Demonia~

Aftonbladet idag:

Ulf Malmros ska göra en film om hårdrock som ska heta "Bröderna hårdrock"

Filmen ska vara inspirerad av Anvil-dokumentären och dokumentären
om Iron Maiden-fansen Pelle och Erik Gustafsson.
Dom som ska spela hårdrockbröderna i den här filmen heter Björn Starrin
och Johan Andersson, som varit med i Ulfs tidigare filmer som "Smala Sussie"
och "Bröllopsfotografen".
"Bröderna hårdrock" har premiär hösten 2012.

Ja vad faan ska man säga? Bra eller Anus?

Jag tror jag vet några som inte jublar av glädje i alla fall!

Uppdatering, Länk:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article8403390.ab

NP:
Black Sabbath - Headless Cross


~Demonia~

Susperia till Norska Grand Prix!

Förra året var Norrmännen i Keep of Kalessin med i den
Norska Melodifestivalen, detta åt ställer mina vänner i
SUSPERIA
upp med deras låt "Nothing Remains"

Saxat från NRK: "Susperia er ikke redde for å mister troverdighet i miljøet
når de blir med i Melodi Grand Prix. Gutta i heavy metal bandet Susperia
vil bare at flest mulig skal få oppleve den musikalske skatten deres."

29 Januari går delfinalen som Susperia deltar i, endast Norrmän
kan rösta, se nu till att hjälpa Susperia vidare!!! RÖSTA!!!!

Melodifestival är allt lite gay enligt min åsikt, jag måste vara ärlig..
Men ställer mina vänner upp så är det klart som faan att dom ska vinna!

~Lycka till~

NP: Susperia - Unlimited



~Demonia~

Eindhoven Metal Meeting, Del 1

I slutet av December besökte jag den för mig sista metalfestivalen på
året nämligen Eindhoven Metal Meeting i Holland, flyget var några
timmar försenat så det det blev lite snabbmat och sen stress iväg till
lokalen där festivalen skulle hållas i dagarna två för att inte missa något.

Jag var inte jätteförberedd på banden som skulle spela men hade
självklart mina favoriter som jag verkligen ville se, här nedan får ni
en liten inblick av hur det såg ut och lite foton/videos på några av banden
som spelade och som jag han se mellan öl-drickandet och möten av vänner
från olika delar av Europa...

Det hela började med ett besök till baren, där även HELSTAR spelade...


http://www.helstar.com/

Några bekanta ansikten stötte vi på redan vid ankomst, här:
Alex och Patrick

Jag och Ewe

Ewe och Aleksey
Tiden gick sjukt fort och plötsligt stod Tyskarna ENDSTILLE på scenen!



http://www.endstille.com/

Patrick, Peer, jag och Mira (Metalshots)


Aleksey, David och Johan (Trident)
MAYHEM: En av kvällens höjdpunkter, norrmännen spelade något
tidigare då dom hade bytt tid med Moonspell. Jag vet inte hur många
gånger jag har sett Mayhem och det kvittar egentligen, jag får aldrig nog!
Attilas röst är alltid enorm, en stor favorit hos mig, de gamla låtarna
som fortfarande spelas får mig helt att glömma bort tid & rum och plötsligt står
jag där och bara tokröjer till De Mysteiis Dom Sathanas eller Pagan Fears.







http://www.thetruemayhem.com/

Festen med de klockrena holländarna fortsatte såklart vidare här:
Alex, Patrick, Sacha och Diane

MAEL MORDHA hade jag aldrig tidigare hört, enligt kameran var jag
tydligen där och kikade, inget jag själv lagt på minnet så det kanske
inte gav så mycket intryck...

Portugals MOONSPELL var det många år sedan jag sett så tänkte att jag
i alla fall skulle kika några låtar. Jag gillar/gillade endast de två
första plattorna och har egentligen ingen riktig koll på bandet i dagens läge.
Precis när jag gick fram för att fota spelade dom en låt från 1990-talet.
Den blev filmad och några fler låtar sågs, dock tröttnade jag otroligt fort.





http://www.myspace.com/moonspell

ALCEST, Black Metal från Frankrike var musik helt i min smak.
Kanske inte riktigt passande som sista band, när man fått i sig allt
för många öl och bara ville festa vidare. Det blev inte så många låtars
tittande för mig men det jag hörde var otroligt bra!

http://www.myspace.com/alcestmusic

En otroligt bra start på Eindhoven Metal Meeting och dag 1 var nu
avklarad. Fyllehungern satte in och det blev till att ta med hollänsk
kebab och pizza upp på hotellrummet och bädda ner sig, härligt!

För mer info:http://www.myspace.com/eindhovenmetalmeeting

NP: Alcest - Souvenirs d'un Autre Monde



~Demonia~

Vinnaren utav min första tävling!

För att fira att jag bloggat i två år så annordnade jag en tävling
som de flesta av er säkert kommer ihåg...

Det mest populära priset var en Necrophobic tröja som många ville vara
med att tävla om, vinnaren blev Paul Iancu från Rumänien som med
Google translator lyckades otroligt nog pricka in alla rätt, att han är ett
stor Necrophobic-fan gjorde saken inte sämre, jag bad honom skicka
en bild på sig själv med tröjan på sig och igår fick jag ett mail...

Hello again,

The T-shirt arrived and it fits me very well, so thank you very much for it.

As I promised, here's the picture of the prowd winner of your contest.


My wife posted a blog on her site, you may see the story (in English, this time) here: http://aurora-black.blogspot.com/2010/12/satan-klaus-came-from-sweden.html

Have a great year, full of metal events! I can't wait to read more stories about my favorite musical genre - and about my favorite country, Sweden. And maybe we'll meet in person at some concerts; hopefully, some Romanian promoters will have the guts to bring the Frost Giants to Bucharest - I miss Necrophobic already.

Take care and best wishes to you and Alex,

Paul


Kolla in länken till hans frus blog, otroligt roligt att dom blev så nöjda!

Jävligt kul att se att mina recept kommer till användning också hehe..
HÄR lagar dom sin egen variant på min lövbiff :-)

Man kanske skulle fixa någon fler tävling i framtiden, eller vad tycker ni?


NP: Aura Noir - Hades Rise



~Demonia~

Söndags-Hurven!



~Demonia~

Belphegor - Impaled Upon the Tongue of Sathan

Den nya videon med Österikiska black/death bandet Belphegor
"Impaled Upon The Tongue Of Sathan"
, ser ni här nedan!
Den är tagen från deras kommande album "Blood Magick Necromance",
som släpps via Nuclear Blast Records den 14:e January


"Blood Magick Necromance" Låtlista::

01. In Blood - Devour This Sanctity
02. Rise To Fall And Fall To Rise
03. Blood Magick Necromance
04. Discipline Through Punishment
05. Angeli Mortis De Profundis
06. Impaled Upon The Tongue Of Sathan
07. Possessed Burning Eyes
08. Sado Messiah



NP: Belphegor - Bondage Goat Zombie



~Demonia~

Min favoritparfym!

Jag har skaffat mig en ny favoritparfym, Christian Audigier heter
den och den luktar helt otroligt gott, det är omöjligt att beskriva nämligen.
Den passar mig helt perfekt, jag kan knappt vara utan den!

Jag köpte ett helt paket när jag var i New York men en stor parfym,
hudkräm, duschkräm och en liten parfymflaska perfekt att ha i handväskan...

Jag såg att parfymen finns att köpas HÄR, ett riktigt bra tips på present
eller liknande till någon lycklig tjej/kompis.

NP: Keep of Kalessin - Reclaim



~Demonia~

Lemmy - The Movie

Jävlar vilket oväder det är där ute idag, vi sätter inte foten utanför dörren
utan spenderar dagen och kvällen i tv-soffan med massor utav film!!!

Vi börjar med Lemmy - The Movie!



För mer info: http://www.lemmymovie.com/

NP: Motörhead - The World Is Yours



~Demonia~

FUCK OFF!

Nää.. Inte till er såklart :P

Jag är ju bara tvungen att visa den sjukt coola munkjackan jag
fått av en otroligt snäll kompis, mina vänner är dom bästa nämligen!

Så klockrent med texten FUCK OFF stort på bröstet!
Ett bra statement till det mesta, endast ett exemplar finns så jag är
helt ensammen om denna superdesign, vad det står på ryggen är
det inte så svårt att lista ut!

NP: Accept - Breaker



~Demonia~

Rösta på bloggen!

Ni som har Facebook får mer än gärna gå in HÄR!!!! och rösta
på min blogg i "Blog of the Year" det är bara att söka på Demonia
och rösta, har ni någon annan favorit så röstar ni självklart på den!

Vill ni inte missa inläggen jag gör här på bloggen? Då lägger ni
till mig HÄR, ni får då ett mail varje gång jag uppdaterat, smart :-)

Fick ett tips från en läsare:
För alla som använder RSS-feeds är ju
även att subscriba till http://demonia.webblogg.se/index.rss som
alternativ till att få emails :) (Tack för tipset, det uppskattas!)

Tack för det... på återseende!

~Demonia~

Mellandags rean...

Igår var jag i Nacka Forum på jakt efter sommarkläder och lite annat,
att mellandags rean pågår just nu var ju bara ett plus, dock var det
svårt att hitta lite lättare kläder mitt i vintern...

Det blev två linnen, en klänning, badtofflor och ett par jeans shorts,
lite hittade jag i alla fall tills vi åker till Indonesien...

Behöver jag säga att jag längtar? hehe..

NP: Sarcófago - Rotting



~Demonia~

Årets bästa plattor 2010 enligt Demonia!

Det är nu hög tid för mig att lista 2010 års bästa plattor, mycket bra
har släppts så lite klurigt är det allt, här kommer min årsbästalista:

NR 1: Watain - Lawless Darkness


NR 2:
Iron Maiden - The Final Frontier


NR 3: Grand Magus - Hammer of the North


NR 4: Ghost - Opus Eponymous


NR 5: Burzum - Belus


NR 6: Arckanum - Sviga Læ



NR 7: Rotting Christ - Aealo



NR 8: Inquisition - Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm



NR 9: Necronaut - Necronaut


NR 10: Vomitor - Devil´s Poison



Hur ser er lista ut?

NP: Samael - Antigod



~Demonia~

Sweden Rock Magazine # 78

Årets första nummer av Sweden Rock Magazine har nått
oss som prenumererar, nummer 78 är detta i ordningen...

Bäst i tidningen denna gång är "Bortglömd Pärla" där mina
gamla Umeåpolare i Throne of Ahaz medverkar med deras
första skivsläpp "Nifelheim" en sjukt bra platta i mina öron!

Demon "At the mountains of northern storms" är dock ännu bättre
och mer nostalgisk, inspelad i min uppväxtort Holmsund 1992. Jag kommer ihåg
att jag på den tiden var nere i studion när dom spelade in med min bästis Uffe.
Samma dag klottrade jag bla. Darkthrone och Burzum på busskurerna,
satt utanför den ända videoaffären "Gotta" och drack folköl. Blev skjutsad
på Uffes packmoppe och hängde nere i Kalles källare där vi sprängde
högtalarna med mycket ondskefull musik haha..

Tufft! Ungdomens tider ni vet!

Demon är fortfarande otroligt bra, jag lyssnar ännu idag ofta på
den, introt och första låten är något av favoriter för mig...


Nästan så att man längtar tillbaka till dessa problemfria tider!

NP: Throne of Ahaz - At the Mountains of Northern Storms



~Demonia~

Söndags-Hurven!



~Demonia~

RSS 2.0