ASPHYX - Deathhammer

Till er som inte sett ASPHYX senaste video "Deathhammer" låten kommer
från plattan Deathhammer via Century Media Records.


~Demonia~

Borlänge och Eskilstuna med Entombed!

För ett tag sedan var jag ute på en lite tur med Entombed-grabbarna
denna helg besökte vi Borlänge och Eskilstuna, så här såg det ut...

(Jag var rätt krasslig denna resa men några bilder har jag lyckats knäppa)

Den snygga merchen :-)
Till alla er som frågat var man kan köpa Entombed-Merch: så är det än så
länge gigen som gäller, det jobbas för fullt med en ny hemsida/shop och så fort den
är klar lovar jag att meddela er. Så se till att shoppa gärnet på spelningarna!

Middag med hela gänget innan giget i Borlänge.

Träffade dessa trevliga bloggläsare i Borlänge, Jonas och Anders.

Borlänge var sådär måste jag säga, kanske kan det bero på att jag var sjuk
eller så kan det helt enkelt vara så att det inte finns så mycket metalfolk i Borlänge?

Eskilstuna merch, mycket stiligt måste jag säga!
Soundcheck...

Middagsdax i Eskilstuna: Nico, Olle, Peter, LG, Victor och Ronnie.

En salig blandning av dryck och den godaste köttbiten jag ätit på länge!


Eskilstuna var riktigt bra, tjockt med folk och mycket bra spelning, det ända jag
kan klaga på var ljuskillen, vad i helvete tänkte han? Ett kolsvart gig är ju kul att se?
Kolla in videon så förstår ni nog vad jag menar!

Att vakna med denna utsikt och härligt väder är aldrig fel, ett riktigt bra helg!

NP: Naglfar - Téras



~Demonia~

Naglfar - Téras

Naglfar´s nya platta finns nu ute i handeln, nedan kan ni lyssna på
låten
"III Death Dimension Plasma" från nya skivan Téras!

Skivan finns att köpas via tex. cdon: http://cdon.se/musik/naglfar/teras-18227886
Eller Itunes: http://itunes.apple.com/album/teras/id511529570

En annan riktigt bra nyhet är att Alexander nu ska börja spela bas live
med mina gamla barndomsvänner NAGLFAR!


Stort GRATTIS till Alex!

Jag ser enorm mycket fram emot att få se Naglfar live i sommar!

För mer info:
http://www.naglfar.net/

~Demonia~

Ny låt med Marduk - M.A.M.M.O.N.

Marduk släpper ny låt från deras kommande platta Serpent Sermon som släpps
här i Sverige den 28:e Maj via Blooddawn Productions/Century Media Records.


~Demonia~

Snart dax för Sweden Rock Kryssningen!

Nu på torsdag (29/4) går nämligen SWEDEN ROCK KRYSSNINGEN
äntligen av stapeln!

Kryssningarna som Sweden Rock ordnar är alltid så otroligt roliga, bra organiserade,
härlig stämning, ett riktigt fylleslag ute på de blå som medför minnen för livet.
Denna gång är det också jävligt bra lineup och nu är det äntligen snart dax!

Spelordningen ser ut så här:

Torsdag 29/3:
21:30 Krux
22:45 Blind Guardian
00:45 Marduk
02:00 Sodom

Fredag 30/3:
12:45 Enforcer
14:00 Nocturnal Rites
15:30 H.E.A.T

Jag såg att det fanns ett fåtal biljetter/hytter kvar så ännu är hoppet inte
ute för er som ännu inte köpt:
http://www.tallinksilja.com/sv/cruises/special/galaxy/SwedenRock2012.htm

Vilket band faller er mest i smaken?
Marduk är det band jag ser mest fram emot:


Detta kan man helt enkelt inte missa!!!

För mer info: http://www.swedenrockkryssningen.com/

På tal om Marduk så lönar det sig att prenumerera på Sweden Rock Magazine.

Med i nästa nummer #92 bjuder tidningen på en förhandslyssning av MARDUK´S
kommande album ”Serpent sermon” genom låten ”Souls for Belial” och en
specialinspelad covern på det kristna bandet Woven Hands ”Oil on panel”
endast för prenumeranter.


Är du inte redan prenumerant så kan du teckna en prenumeration genom att följa
den här länken: http://www.swedenrockmagazine.com/index.cfm?pg=4&pr=0

~Demonia~

Kladdkaka ala Demonia!

Nu jäääävlar! Äntligen har jag fått tummen ur, efter mycket tjat tänkte
jag äntligen dela med mig av mitt kladdkake-recept!
Känn er hedrade :P
Denna variant är dock lite speciell, här ska ni få se något sjukt gott!
Kladdkaka med vit choklad och Fudge ala DEMONIA!

Börja med att blanda: 4,5 deciliter Socker, 4 teskedar Vanelin socker,
2 kryddmått
Salt och 6 matskedar Kakao.

Mät sedan upp 2,5 deciliter Mjöl och blanda i.
Smält 150 gram smör i en panna, när smöret smällt dela och lägg i ca
en halv
mörkchoklad-kaka, smält försiktigt, det ska inte koka.

Undertiden smöret smälter, blanda i 3 stycken Ägg.
Häll sedan smör och choklad blandningen i smeten
och rör om.

Detta är mitt grund recept!
Eftersom att jag bakat kladdkaka i ofantligt många år och ser mig lite som en mästare
på detta så kör jag detta recept som grund recept, dock har jag i lite mer av vad jag
känner för just då, extra ägg kanske? eller mer kakao för att få en djupare chokladsmak...
ja ni förstår! Övning ger färdighet ;-)

Denna kladdkaka är dock ingen vanlig slät sådan, denna gång testade jag att hacka
ner grova bitar med vit choklad. Lite mer än en halv kaka blandade jag i smeten.

Häll därefter smeten i en brödad form, efter detta är det dax för gräddning
i en uppvärmd ugn: 160% i ca 25-35 minuter beroende på hur kladdig
kladdkaka du vill ha!

(Glöm inte att spara lite smet och njut tillsammans med ett glas kall mjölk, viktigt!)

Låt den sedan kladdkakan svalna!

Denna gång hade jag även Fudge ovanpå och så här gör man det:

Blanda 1,5 deciliter grädde, 1,5 deciliter socker, 2-3 matskedar ljus sirap
och ca 100 gram choklad i en kastrull. Låt koka under omrörning några minuter
till en tjock och blank smet. Ta kastrullen från plattan och rör i 75 gram smör.

Häll smeten på den svala kladdkakan och låt den kallna. (ställ med fördel in den i kylen)

Så här såg den färdiga kladdkaka ut, speciale ala Demonia!

Helt jävla FANTASTISK!!!
Definitivt Alexander´s favorit!

Vill ni bara ha en helt vanlig kladdkaka så kör ni bara på grundreceptet.
Hoppas att det smakar!


NP: The Devil's Blood - Come, Reap



~Demonia~

Söndags-Hurv!

Söndags-Hurvandet är tillbaka! Ni som hängt med länge vet att jag
tidigare postat en video/låt varje söndag, en låt jag gillar speciellt.
En låt som ger mig "hurven" alltså gåshud :P Hurv är ju ett klockrent ord!

Här kommer söndagens hurv!


Hail Jon Nödtveidt!
You will never be forgotten!


~Demonia~

Ny jacka införskaffad!

För lite mer än en månad sedan fick jag starka vårkänslor och till våren
måste man (jag iaf.) såklart köpa lite nya kläder!

En oväntad shoppingtur resulterade bland annat i två nya skinnnjackor och
en väst, jag försökte ta kort på samtliga dock blev alla bilder urusla.
Denna duger knappt men här ser ni i alla fall hur en av jackorna ser ut!


Detta var helt klart det bästa köpet! Grymt snygg jacka om ni frågar mig :P
Om jag orkar/hinner får ni se de andra prylarna vid ett senare tillfälle...

NP: Saxon - Wheels of Steel


~Demonia~

Marduk - Serpent Sermon!

Marduk släpper nyheter angående deras 12:e studio album - Serpent Sermon!

Här nedan kan ni se omslaget till Serpent Sermon som kommer att släppas här
i Sverige den 28:e Maj via Blooddawn Productions/Century Media Records.

Låtlistan ser ut som följer:

1. Serpent Sermon
2. Messianic Pestilence
3. Souls For Belial
4. Into Second Death
5. Temple Of Decay
6. Damnation's Gold
7. Hail Mary ( Piss-soaked Genuflexion)
8. M.A.M.M.O.N.
9. Gospel Of The Worm
10. World Of Blades

Jag var tidigare på lyssning av Serpent Sermon och jag kan lova er att
ni verkligen inte kommer bli besvikna!

Nya plattan är sjukt bra, varierande, stenhård och nyskapande.
Mer än så vill jag inte säga utan ni får själva bilda er egna uppfattning!
Jag har redan några favoritlåtar och jag ser otroligt mycket fram emot plattan
då detta redan är en av 2012 års bästa släpp!

En bild på Morgan "Mogge" Håkansson tagen på Marduk-lyssningen.
Riktigt grymma tatueringar har han skaffat, två saker som står honom närmast
hjärtat: Marduk och Östergötland!

För mer info: http://www.marduk.nu/

~Demonia~

Secrets Of The Moon - Nyx

En ny (eller relativt ny) video med Secrets of the Moon, låten "Nyx"
kan ni se här nedan, låten är tagen från Secrets Of The Moons kommande
platta "Seven Bells" som släpps nu i March 2012 på Lupus Lounge.


~Demonia~

Prometheus


Jag är otroligt jävla sugen på att se denna film gjord av "Alien"-regissören
Ridley Scott
! Den har premiär här i Sverige i början av Juni 2012.

~Demonia~

Så här ser intervjun ut i Scream Magazine!


(Foto: Marcus Norman)
Texten är garanterat allt för liten för att ni ska kunna läsa den tyvärr
men om jag förstått rätt så kommer intervjun läggas ut på nätet vid ett senare
tillfälle då på engelska och mycket längre.
Intervjun i tidningen är mycket nerkortad och översatt från Engelska till Norska,
orginal intervjun är på ca fyra A4.

Det blev ju riktigt bra i tidningen i alla fall och jag ser fram emot att
få mitt tidningsexemplar i handen,
Scream Magazine #164

NP: Tulus - Mysterion


~Demonia~

Just nu: Antichrist! Skål!

img_3894 (MMS)

Just nu: Antichrist! Skål!


Entombed & Necrocurse i Uddevalla!

Det är mycket Entombed nu och mer ska det bli!
För några veckor sedan hakade jag på grabbarna ner till Uddevalla
för ett gig tillsammans med Uddevallas egna Necrocurse.
Här kan ni se hur det gick till!


Entombed Soundcheck.

Sälja merch...


Necrocurse soundcheck.

LG och Nico från Entombed har båda nyligen fyllt år, det firades såklart!
En helt fantastisk tårta hade Sarah fixat dagen till ära :-)

Partyhattarna på: Olle, Alex, Victor och Sarah

Födelsedagsgubben LG fick sin perfekta bit med Dif logo på.

Wohoooo.. Jaaaa tåååårta?


och så lite sprit på det! En perfekt uppvärmning inför giget...

Victor och Sarah (Grym bit på tårtan där!)
En riktigt härlig uppladdning, stor tack till Sarah!
Säljer man merch så måste man stå på plats när stället öppnar och det är
såklart mycket trevlig att träffa människor från alla olika städer som vill köpa
fin fina tröjor och skåla ihop.
Det ända negativa med att sälja merch är att man tyvärr oftast inte har tid att se
mycket av banden, denna afton hade jag tur och fick lite hjälp av Ronny (Tack!)
så jag kunde se det mesta med NECROCURSE!







Otroligt bra gig med Necrocurse! Det låter strået vassare och råare
live än på singlarna. Äntligen har jag fått se dessa herrar live!
Vad jag har hört så jobbas det för fullt på en ny platta som väntas släppas
under 2012, den ser jag enormt mycket fram emot!

För mer info: http://www.necrocurse.com/

ENTOMBED!!!


För mer info: http://www.facebook.com/TheEntombed

Jensa, jag och någon schysst snubbe från Uddevalla.

Jag och Lovisa (En mycket trevlig bloggläsare)

Varför är jag sämst på att komma ihåg namn? Jensa och två snyggingar!

Trevligt att träffas killar!

Bastionen i Uddevalla var totalt slutsåld denna afton, en riktigt karate-fylla
känsla spred sig genom lokalen som var knökfull...
En jävligt lyckad kväll, i Uddevalla vet man definitivt hur man festar!

NP: Mercyful Fate - Melissa


~Demonia~

Tårta till House of Metal!

Eftersom vi hade en sån fantastisk helg i Umeå på House of Metal och
blev så otroligt bra behandlade av festivalen så bestämde vi oss för
att skicka en tårta för att visa våran tacksamhet!


Jag och Alexander beställde en tårta via ett bageri i Umeå och bad att få den utkörd
Folketshus igår (Tisdag) då vi visste att House of Metal-ledningen skulle ha möte
vid två tiden och vad passar bättre om inte en god tårta till mötet.
Jävligt snygg blev den faktiskt också! :-)

Mats, Lisa och Petra som jobbar med festivalen ser mycket nöjda ut,
hoppas att tårtan smakade och att mötet gick bra!


Tårtan vi beställde var en Drottning-tårta med svart marsipan, en tryckt bild på mig
och Alex och med texten "Tack för allt! Ni är bäst, vi ses nästa år! /Demonia & Impaler"

House of Metal är inte bara Norrlands största och bästa festival utan även
Sveriges BÄSTA festival!
Till alla er där ute  som ännu inte besökt Umeå och
House of Metal kan vi verkligen rekomendera er att göra det.
Ni kommer inte ångra er!

För mer info: http://houseofmetal.se/

~Demonia~

Nya Scream Magazine!

För ett tag sedan svarade jag på en intervju till den största hårdrockstidningen
i
Norge:  Scream Magazine. Jag fick precis tips att den nu finns ute i handeln.
När jag klickade in på deras sida och såg mitt namn på omslaget blev
jag såklart mycket nöjd, detta är min första tidningsintervju :-)

Jag har blivit lovad ett exemplar av tidningen, när den anländer ska ni få se mer...

NP:  Aura Noir - Out to Die



~Demonia~

Ny video med TERRORIZER - Hordes of Zombies



~Demonia~

Hole in the Sky, Del 4

Jag börjar med att tacka enormt mycket för den ofantliga mängden
kommentarer jag fick på senaste Hole in the Sky inlägget, det tog mig
endast
tre hela dagar att färdigställa.
Hoppas att någon fler än de "två" som orkat kommentera uppskattade det!


Här kommer nu den tredje och sista delen från världens bästa festival - Hole in the Sky
som tyvärr inte längre finns, detta var sista dagen på den sista Hole in the Sky
festivalen någonsin. Sorgligt men så är det tyvärr. Här kan ni nu se hur det gick till!

För er som missat så hittar ni: Del 1 hittar ni HÄR! och Del 2 HÄR! och Del 3 HÄR!

Detta var utsikten när vi vaknade, härliga Bergen! Jag gillar verkligen den staden.
En riktigt tidig morgon blev det och inte speciellt många timmars sömn hanns med
innan det var dax att bege sig in till Garage för att bevittna VOMITOR!!!






Vomitorgiget var helt jävla brutalt bra!!! Senast jag såg Vomitor live var i
London för över två år sedan (Galet bra även då!), denna gång var det dock lite
speciellt då endast sångaren aka: Death Dealer denna spelning var enda "riktiga"
medlemmen. Med eminent hjälp av Erik och Set från Watain gjorde de detta till en
otroligt minnesvärd spelning!

För mer info: http://www.facebook.com/pages/Vomitor/170920829616359

Efter Vomitorgiget hade vår kompis Frode ordnat med en riktig partyresa,
här är vi på väg ner mot vattnet...

En båttur runt Bergens fjordar var vad som väntade oss. Fantastiskt trevligt och
jävlar vilka fina vyer, helt otroligt! Detta måste vara bästa förfesten någonsin!!!

Vi här bak i båten: Jenny, Pelle, Alex, Jag, Alan, Stabel och Frode.






Ja, vad säger man? Jag längtar helt klart tillbaka till Bergen när jag ser dessa bilder.
En helt otrolig stad, detta klår nog det mesta. Jag menar 4 dagar Hole in the Sky
med riktigt bra bokningar, otroligt bra uppstyrt, fantastiska vänner,
festafester/efterfester. Samt åka bååååt som förfest och bli skjutsad direkt till
festivalen!?! Sjukt bra!
Jag hoppade av och killarna fortsatte några timmar till med festandet ute på havet!

ENSLAVED!!!




För mer info: http://www.myspace.com/enslaved
Ett av Bergens toppband, det syns att dom är rutinerade och kan sin sak!
Otroligt bra spelning!

Jag, Linda och Dan? (Hette han så?)

Metaljon och Tyrant

Festen är i full gång...


Sebastian, Alex och Johan

MAYHEM!!!








För mer info: http://www.thetruemayhem.com/

IMMORTAL var sist ut och rev av ett riktigt episkt gig!





För mer info: http://www.immortalofficial.com/

Efterfesten uppe på vip:en visste inga gränser eftersom det var sista
festen på sista kvällen någonsin på Hole in the Sky...



En helt fantastiskt avslut på den absolut bästa festivalen i världen!
Jag finner verkligen inte ord på vad Hole in the Sky har gjort för mig och
många andra, här har man skaffat sig vänner för livet och några av mina
bästa minnen kommer härifrån Bergen och Hole in the Sky!

Festen fortsatte vidare längs Bergens gator och tillslut efterfestades det
med många riktigt sköna vänner,
bilder säger ni?
Jag bjuder på en sista bild (den mest städade bild jag hittade) med två av de
skönaste killarna från Bergen nämligen Grutle och Frode, vi ses snart igen!

Ett STORT tack till festivalen och dess ledning för dessa fantastiska år, med
helt suveräna band, underbar stämmning och en otroligt uppstyrd festival!

En stor eloge för allt ni gjort, ni slutar verkligen med flaggan i topp!

Stort tack går även till alla nya och gamla vänner jag träffat under åren i Bergen!
Speciellt tack till: Frode & Isabella, Örjan (Brorsan), Grutle & Mirjam, Torgrim,
Martin Kvam,
Mads Lilletvedt, Knut-Erik och Tormod

Vi ses i Bergen när ni minst anar det!!!


För mer info om festivalen: http://holeinthesky.no/

Sorgligt men sant.. Detta var det absolut sista från Hole in the Skyyyy!

NP: Taake - Nattestid Ser Porten Vid



~Demonia~

Uppdatering!

I helgen som var så var jag uppe i Umeå på årets House of Metal festival!
Den absolut bästa av den sex åren som festivalen funnits, fast det säger
jag ju varje år, det blir inte bättre än så här faktiskt!
En otroligt väl uppstyrd festival med härliga människor, grymt många
bra band
och en otrolig stämning, jag längtar redan till nästa år!

Ett stort TACK till: Petra, Möken, Lisa och Jens som gör detta möjligt!

Jag ligger som sagt lite efter här med bloggandet, men håll ut allt kommer
komma upp här innom sin tid.
Just nu jobbar jag hårt med sista delen från
Hole in the Sky med bla. Vomitor, Enslaved, Mayhem och Immortal, jag har
även massa bilder/filmer från Warszawa där jag såg Morbid Angel, Necrophobic mf.
Eindhoven Metal Meeting med massa grymma band, bilder/filmer från när jag har
varit ute på vägarna med Entombed, + massa annat och så självklart otroligt mycket
material från årets House of Metal så håll ut, jag jobbar med detta så fort jag kan!

Så länge kan ni kolla in vad Ramin Kuntopolku hade för sig på House of Metal!

Fortsätt kika in och glöm inte att "Gilla" Demonia sidan på Facebook där jag
lägger ut lite extra prylar: http://www.facebook.com/Demonia.webblogg
och postar inlägg vid varje blogg tillfälle så att ni inte missar något!

~Demonia~

Nytt Bathory linne!

Jag är grymt nöjd över mitt nya Bathory linne som ni kan kolla in här nedan.

Nu måste jag bara sy om den lite sen kommer den sitta som en smäck!

~Demonia~

Hole in the Sky, Del 3

Här kommer nu ännu en del från 2011 års Hole in the Sky!
För er som missat så hittar ni: Del 1 hittar ni HÄR! och Del 2 HÄR!
Denna del är från fredagen då festivalen kör igång "på riktigt" och
håller till på Verftet som är en mycket större lokal med bättre möjligheter!
Efter en rejäl förfest var vi framme för att spana in festival området och
kolla din dagens band...

Metaljon - Jon Kristiansson och Erik Danielsson (Watain) ställde ut
några av deras verk på festivalen!

Några foton som Metaljon ställt ut...

Erik ställde ut dessa skapelser...

och dessa... Mycket trevlig konst!

Det gick även att köpa ljuset "Kirkebrann" som jag skrivit om här tidigare...

Första bandet jag såg var NIFELHEIM!!!












Jag undrar hur många gånger jag sett Nifelheim under åren egentligen?
Det har blivit en hel del kan jag lova och ni vet nog var jag tycker om bandet!
Nifelheim tröttnar jag aldrig på, grymt bra gig i Bergen som alltid!
Även bilderna blev jag riktigt nöjd med faktiskt!


Festen fortsatte vidare uppe på vip-avdelningen, där det var näst intill knökfullt!
Jag och den mycket trevlige Torgrim som jobbar med festivalen!
Alvaro (Watain), Götz (Rock Hard), Erik (Nifelheim) och Torgrim (HITS)

Sjukt bra stämning bland festival besökarna...

Irlänska PRIMORDIAL var nästa band ut!





Det var faktiskt ett tag sedan jag såg Primordial och jävlar vilket bra liveband det är!
Riktigt grym setlist, sånginsatserna från Alan Averill ger en rysningar över hela
kroppen
, den killen kan verkligen sjunga.
Primordial åker om några dagar ut på turné ala Paganfest, befinner man sig ute
i Europa tycker jag definitivt att man ska kolla in Primordial och även Solstafir som
också ingår i paketet!

Sist ut denna afton: SATYRICON!


Jag är inget stort fan av Satyricon direkt, första och andra plattan är väl det
som tilltalar mig mest och de körde faktiskt några riktigt gamla låtar.
Att dom till och med öppnade med låter Walk the Path of Sorrow var ett plus!

Pelle (Nifelheim), Mike och Alex

Knut-Erik och hans kompis vad han nu hette? (Minnet är kort på fyllan)

Dessa två brudar som kom från Brazilien (var det va?) läste min blogg
och sa att det var många i just Brazilien som gillar det jag gör!
Jävligt kul att höra :-)

De trevliga tjejerna och Pete (Blood Tsunami, Mongo Ninja)

Pelle, Bestemor: Linda, Mike och Alex

Full fest uppe på vip:en!

Utsikten vid Verftet när vi väntade på taxi till efterfesten...

Efterfesten innehöll allt(!) insåg jag nyss när jag upptäckte att jag filmat fyra
olika filmer som innehåller allt från armbrytning, tävlan om vem som är minst bög,
vilken musik som man runkar bäst till osv. dessa låter jag dock förbi privata
och det än nog lika bra för alla! :-)

En fantastisk kväll i Bergen var det verkligen!

NP: Dissection - The Somberlain



~Demonia~

Aura Noir - Out to Die!

Norska AURA NOIR släpper ny platta vid namn "Out To Die", en mycket
efterlängtad platta som släpps den 23:e Mars via Indie Recordings.


Två låtar ligget ute för lyssning...

Fed To The Flames kan ni lyssna på HÄR!
och Abbadon HÄR!


Det låter grymt bra i mina öron, nu ser jag fram emot att få höra hela plattan!

~Demonia~

TAAKE till Stockholm!!!

ÄNTLIGEN!
Det är faan på tiden att TAAKE spelar i Stockholm och nu är det bokat
och klart! Datumet att skriva in i almenackan är 20:e Maj.
Giget hålls på klubben och förband är Finska Cavus!

Detta är något man verkligen inte bör missa!!!

Se till att köpa era biljetter i tid, de finns att införskaffa HÄR!

För mer info:
http://taake.svartekunst.no/
http://www.cavus.fi/


~Demonia~

Fråga Demonia...

Som ni läsare förmodligen vet så har jag nu bloggat över TRE ÅR!!!
(Tiden går fort när man har roligt!)
Det är en lång period och ni borde lärt känna mig ganska väl under denna tid,
nu tänkte jag ändå ge er chansen att ställa era enga frågor!
Finns det något du alltid undrat över? något som är oklart eller några
helt vanliga/ovanliga frågor så har ni nu möjligheten att ställa dessa
frågor till mig här nedan i
kommentarsfältet!


(Foto: Marcus Norman)
Självklart ska jag försöka svara på så många frågor jag kan och vill :P
Postar ett inlägg med era frågor (och mina svar) vid ett senare tillfälle.

Så kör på bara, hit med era frågor :P


NP: Aura Noir - The Merciless


~Demonia~

Immotals setlist för House of Metal!

img_4993 (MMS)

Immotals setlist för House of Metal!


Immortal just nu på House of Metal!

img_7312 (MMS)

Immortal just nu på House of Metal!


Snart dra årets House of Metal igång!!!

img_5612 (MMS)

Snart dra årets House of Metal igång!!!


Snart är det dax för årets House of Metal!

Snart är det äntligen dax för årets House of Metal, vi har redan landat
i Umeå och checkat in på hotellet...


Detta är det första man möts av i entrén :-)
Imorgon börjar festivalandet och det är garanterat många med mig som
ser fram emot Norrlands största och bästa festival!!!

House of Metal-Crew: Petra, Lisa och Mats... och så jag...

Största scenen Idun är nu under uppbyggnad och ser just nu ut så här...
Våra pass till helgen, PEPP!!!

Vi ses väl på House of Metal?

Köp er biljett här: http://www.tickster.com/sv/events/gv1yruxmd45m4wd

Nu ska drar vi ut och käkar, Peppes kanske? Kött blir det garanterat iaf!

För mer info: http://houseofmetal.se/

~Demonia~

RSS 2.0