Bloody dinner..

I fredags kom då min vän Anna hit för att stanna över helgen, vilket ju var mycket trevligt så klart :-)
Efter träning, solning etc. så mötte upp några stycken och gick och käkade på Underbara bar..
Anna, Tessan, Stabel, Alex och Alexis

Grym middag och mätt blev man ju helt klart!
Vi gick sedan vidare till Olsons och är man där så är det tvunget att ta en Blood shot!! (Doctors orders)
Vilket jag snällt men bestämt tvingade i min vän från Norge hehe..

Jag tror inte hon uppskattade den lika mycket som mig hehehe.. Jag tror man lägger märket till det på hennes min ;-)
Mera ölande blev det.. Alex, Anna och Alexis

Stabel och Jag...

Sen gick norskan berserk på inredningen och dom stackars fåglarna blev lidande hehehe..

Grymt trevlig och relativ lugn kväll på Olsons, mycket mer än så finns väl inte att förtälja..
Leif och anna..

NP: 16 HorsePower - Blandade godingar

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Anna Soviiiniii

hahahahahaaha..... Man ska døda alt rosa - det har min mamma lært meg :D

2009-01-03 @ 01:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0