Ha en riktig Ondskefull Jul!!!!

För första gången i mitt liv har jag skickat Julkort och några få utvalda har fått ett på lådan :-)



Då vet ni vad som gäller :-)

Bilade till Umeå med min vän Uffe, bilder från det kommer upp när jag kommit hem igen.. om det nu blev några bra hehe.. Familjen och gamla vänner är det som gäller några dar framöver, ses på Scharinska (Umeå) 25:e för Juldagen är Hårdrocksdagen hette det tydligen då :P
Radio Suffer Möken och "Lill" Oscar ska tydligen vara Dj´s och Grabbe, Vollan och Uffe lirar så det blir nog FULLT ÖS hehe..

Ta hand om er och drick måååånga öl i Julstressen :-)

NP - King Diamond - No presents for Christmas

~Demonia~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0