Allt för lusten..

Veckans 3 dagar har rullat ganska fort framåt, så det är juh skönt!
Igår blev det en tur på stan och som den sanna shoppoholic man är så kan man inte motstå att köpa ngt.
Ofermod - Tiamtü (på LP)

för er om gillar singeln: Mystérion Tés Anomias så bör ni definitivt kolla upp den!
Sjukt bra och jag gillar det gamla soundet som fått fram hos Devo (Marduk) och att sången är så hög!
Klockrena riff och Grym sång av Tengner (även Malign) som vanligt!!
och sen helt klart given - The Devils Blood biljett till Tanto på lördag :)

Min kompis Anna (Norge) kommer på fredag så det blir jävligt kul och det brukar juh gå vilt till i vanlig ordning när vi möts :P och just faan Vibeke kommer (också Norge) den galnaste av dom alla Hehehe.. Blir nog en extremt bra helg :-)
Sen var man såklart tvungen att köpa lite kläder åxå..
Vita kläder är jävligt ovanligt att jag köper, har dock en likadan i svart (snyggast)

Lite vanligare Sinful!

Imorgon blir det träning, ev ngn spelning med Mr. Edling hmm.. inte riktigt bestämt mig ännu hehe..

NP: Ofermod - Tiamtü

Någon har fått mig att le igen och det känns juh jävligt konstigt, fast på ett bra sätt ;-)

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Rugge

Hej, Känner du dom i Ofermod och vilka isånna fall?

2008-12-18 @ 20:31:11
Postat av: Tengner....

Jag har legat med Sångaren....:)

2008-12-25 @ 01:37:13
Postat av: GEORG DE BARTOS

HI,WHY YOU HARD LOOK,IST REASON?HAHA

2009-01-12 @ 23:36:24
Postat av: Bagarn

Blir att se Ofermod senare i år!!

2012-05-20 @ 01:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0