Heaven & Hell - Bible Black

Första låten från, The Devil You Know - "Bible Black"
Black Sabbath (aka Heaven & Hell)
 
Dio´s röst är bättre än någonsin att han är 67 ÅR!!! Är ju helt otroligt.
Jag kan inte få nog av denna låt! Vill ha meeeeer :-) Skivan släpps den 28:e April, håll er uppdaterade på: http://www.heavenandhelllive.com/
Det är fan ett måste för mig att se dom i sommar, jag har inte hunnit se dom ännu så nu är det faan dax innan gubbarna trillar av pinnen..

Vad tycker ni om låten??

NP: Heaven an Hell - Bible Black

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Denice

Helt oki, men är inte lika såld som du verkar vara;-P Nu kan man ju använda din blogg som karaoke oxå, med textrullning och allt, klockrent! Hehehe



Ha en bra dag!



Kram Denice

2009-04-02 @ 12:54:14
Postat av: Andréas

Jag tycker den är kanon, imponerande att de får ur sig något som känns så här genuint. Jag hoppas plattan håller denna höga nivå. En rolig grej, för ett par år sen när jag hade bevittnat Dio i Luleå så "stötte jag ihop" med Ronnie James Dio på Statoil... jag missade honom när jag kom in men när jag svänger runt en hylla står han där med ett havregrynspaket i handen. Surealistiskt för ett gammalt DIO fan :)

2009-04-02 @ 13:37:00
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Alex

Jävligt bra.. Kanske en smula segt för min smak men perfekt ölhävarrock! ;)



Hoppas du har en bra dag på jobbet älskling..



Puss!

2009-04-02 @ 14:44:38
Postat av: Veronica

SVIIIIINBRA låt juh!!Hoppas oxå att hela skivan håller den höga klassen ;)

Men dåså..Klart du hakar på till Srf då å glor på bla HH =) Kommer bli GUUUUULD bryden!!;)

Krams!

2009-04-02 @ 21:37:42
Postat av: Uffe!!

Otroligt bra låt!!!

Du har samma smak som mig när man snackar tung bra hårdrock. Ronnie sjunger som vanligt bäst!!! Kram på dig. P.S Sweden rock?

2009-04-06 @ 13:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0