Bandit och Wolfs Lair..

Helgen har varit ganska lugn, många filmer, fight och serier har plöjts igenom.
I lördags var enda dagen jag överhuvudtaget var ute, skönt!
Jag mötte upp lite gamla Umeå-polare och kvällens plan var Nalen och
"Bandit Unsigned" där Umeå bandet Hate Ammo var med och tävlade.
Såklart åkte vi dit för att stötta..

Sara och jag på KGB innan det var dax för Nalen

Tomas (Meshuggah) och Ucki :-)

Sara, Anna och Helena var snyggast på Nalen

Juryn i "Bandit unsigned" Den ända jag kände till var Johnny Hagel
(Order of Isaz, ex. Tiamat) Resten har jag ingen aning om..
(Fick tips om killen i brun keps det är: Danne McKenzie, trummis i Mustasch.)


Hate Ammo var ett av fyra band i finalen och blev tillslut 2:a i tävlingen..

Ucki, Jury-kille: Danne, Haake, Maria och Anna
Skitkul att träffa alla igen, det är ju inte allt för ofta!

Jag drog vidare till Wolfs Lair
och resten fortsatte festa vidare till
tidigt in på morgon timmarna, norrlänningar vet hur det ska gå till :P

Johan och Niklas på Wolfs Lair..

En riktigt grym lördag med många trevliga vänner!

NP: Celtic Frost - Emperor's Return


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: S.C.

Jurykille i gubbkeps är Danne McKenzie, trummis i Mustasch och radiopratare på Bandit.

2009-12-07 @ 15:28:56
Postat av: S.

Det var grymt! :) Här har du länken till min alldagliga blogg också. Har källhänvisat stölden av bilderna om det är ok?! :)

2009-12-07 @ 15:46:43
URL: http://saraisthename.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Verkar varit en härlig helg.

2009-12-07 @ 21:23:06
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: gugu ohllon

johan:yeah,mangle fy fän!

2009-12-09 @ 04:10:18
Postat av: Anonym

Ska fan styra upp en resa i en mycket snar framtid ;) e sugen på miljöombyte till större stad! Superkul kväll iaf! trevliga bilder sweetie! Jag lyckades inte med ett enda foto p H.A... :/

Kram

2009-12-09 @ 13:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0