Gästbloggare i December!

Nu är December månad här, sista månaden på året..
Den månad då många tittar tillbaka på året som gått och reflekterar lite.
Jag har knåpat ihop ett gäng ganska lättsamma frågon om året
som varit
samt lite annat och skickat till några av mina vänner
som är musiker, tänkte att det kan vara intressant att veta
lite om året som gått och få lite information om vad framtiden
har att utvisa :-)

Dessa herrar (ja, det fanns ingen tjej att skicka detta till)
kommer framöver att gästblogga här i min blogg..

Håll ögonen öppna för mina gästbloggare här i december!

Medlemmar från bla, Katatonia, Tiamat, Torture Division, Primordial,
Die Hard, Dismember etc. har redan skickat in sina svar och
förberedelserna är i full gång, så håll utkik...

NP: The Batallion - Stronghold of Men


~Demonia~



Kommentarer
Postat av: Grimgoth

kul grej, det ser vi fram i mot :D

2009-12-12 @ 12:43:38
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: K

3 dagar sen du uppdaterade... va i helvete.

2009-12-14 @ 13:40:21
Postat av: Johannes B.

Man börjar allt undra vad som hänt? Längesedan det kom någon uppdatering nu och beroende av bloggen har man blivit!

2009-12-14 @ 14:26:28
Postat av: Demonia

Kul att ni saknat mig :-)

Nu är jag tillbaka ett tag iallafall!

2009-12-14 @ 15:14:41
Postat av: K

Fan på tiden.

2009-12-14 @ 16:13:40
Postat av: Demonia

Hahaha..

Du kanske vill ta över och gästblogga dom tre veckorna jag är i Thailamd Mmmhmmm..

2009-12-14 @ 16:28:19
Postat av: K

Jag kan ju fan knappat blogga själv i min egen blogg så jag tror nog det är bäst vi passar på den, haha...

2009-12-14 @ 19:12:33
URL: http://regnavrede.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0