Gillar egentligen inte julen!

Så mycket... Men lite Julklappar dör man väl inte av hehe..
Eftersom jag och Alex snart drar utomlands så har vi redan öppnat våra
klappar :-) Jag har ju en förkärlek för Thomas Sabo och har såklart
kollat in ett halsband för flera månader sedan och önskat mig!


Den BÄSTA tänkbara julklappen fick jag ju också :-)
Sjukligt snyggt Thomas Sabo halsband, jag är sååååå nöjd!
Tack min älskling!

Det jag gav Alex var lite av varje..

Ankarlänk både armband och halsband, svinsnyggt!

Iron Maiden vin till samlingen såklart!
Så här står det på vinet:
"You can have peice of mind that this fine Chilean merlot can be enjoyed
on it´s own or as an excellent accompaniment to a very rare steak"

"This wine is a revelation from somewhere back in time"


En medalj var given till den andra samlingen!
Faan vad jag bygger upp hans samling nu hehe..
Men vad gör man när han endast önskar sig medaljer och
"Maiden grejjer" jo, man köper det såklart!

Vi försöker hålla nere kostnaderna innan Thailand genom att inte
köpa så mycket till varandra men det är inte helt lätt när man
är shopping freak som jag är :P

NP: Death - Human


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Denice

Helt jävla otroligt!!! Hinner jag skriva en kommentar INNAN alias Grimgoth???



Älskade vän, vilket underbart halsband du fick! Vet att du är så jävla glad över det:) Alex fick rätt snygga grejer han med för den delen. Vill önska er en sjukt härlig semester nu!!! Vi får träffas när ni åter är hemma i Svealand igen:) Ser fram emot gästbloggarna nu när du är borta, lät väldigt bra på responsen du fick;)



Stor kram till er båda, och gratulerar i förskott!! (nyår)

2009-12-16 @ 10:22:13
Postat av: Alex

HAHAHA! Innan Grimgoth, ja det va inte illa ;-)



Maiden vinet var ju ta mig fan det bästa jag har fått någonsin, så JÄVLA BRUTALT! :-)



Iofs e ju Nazi-medaljer heller Aldrig fel..!

2009-12-16 @ 11:05:33
Postat av: K

Jag ska sno din nazimedalj, den kommer göra sig fint bredvid mitt mynt.

2009-12-16 @ 13:33:10
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Grimgoth

Denice & Alex: Man kan inte vara först med allt här i världen.

Kul att ni uppmärksammat mig i alla fall.



Härliga julklappar du fått och gett.

2009-12-16 @ 18:02:10
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!



Går det att få tag i sånt vin någonstans? Har letat maiden vin sååå länge. Och när jag googlade hittade jag din sida :)

2011-08-09 @ 14:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0