Johan "Hellslaughter" Edlund - Tiamat

Johan Edlund


* Vilka tre skivor släppta 2009 föll dig mest i smaken?
-Har helt ärligt talat inte hört någon skiva släppt 2009.

* Vilket är ditt bästa köp 2009?
-En crosstrainer mot begynnande ölmage.

* Vilket är ditt sämsta samt bästa minne från 2009?
-Sämsta måste vara nån av alla gånger under året som jag slagit mig sönder och samman. Bästa var Sydamerika turnen och härskarvattnet.

* Hur sysselsätter du dig en vanlig dag utanför spelandet?

-Äter, dricker, målar, klappar mina katter och tittar på nedladdad film med min älskade.

* Absoluta favoritbandet?
-En hybrid av Fields Of The Nephilim, Mercyful Fate och tidigt 70-tals Pink Floyd.

* Bästa/roligaste turnéminne?

-Vår keyboardist spelandes på en portabel, utrullningsbar keyboard. Alla tolkningar av olika band med Hemglass-melodin. Åka upp på 4000-meters höjd i Ecuador med samma keyboardist.

* Bästa konsert du sett under 2009?
-Har bara sett Moonspell och Opeth live 2009, så... Moonspell eller Opeth.

* När flög du senast, och var?
-För nån vecka sen, till Wien för att gå på konstmuseum.

* Vad är planen för dig och ditt/dina band för 2010?

-Antagligen turnera Ryssland igen, och skita ur oss en ny självömkande platta.

Länkar till ditt/dina band tack!
-www.churchoftiamat.com

Kommentarer
Postat av: Pekka

Tiamat Rules!!

2010-01-06 @ 13:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0