Kentha "Lord K" Philipsson - Torture Division/The Project Hate

Lord K Philipson - Hjälte (Som han själv beskriver sig)



* Vilka tre skivor släppta 2009 föll dig mest i smaken?

Vomitory's, Xerath's och Witchbreed's nya alster skulle jag tro. Vomitory's brutalitet, Xerath's fantastiska idérikedom och Witchbreed's underabara sång... Snygg trilogi utan tvekan.

* Vilket är ditt bästa köp 2009?

Alla mina nya UFC kläder. Du menar säkert att jag ska nämna en skiva men det skiter jag i serru. Jag köper inga skivor. Jag har inte råd. Eller jag menar, jag är rockstjärna så jag får alla mina skivor. I vilket fall så får jag en 10-100 plattor i veckan till www.globadomination.se. Du kan få varenda en av de jävla piss-skivorna om du vill. Fy fan.

* Vilket är ditt sämsta samt bästa minne från 2009?

Bästa, utan tvekan, att färdigställa "The lustrate process" med The Project Hate MCMXCIX samt de gigs vi gjorde med Torture Division. Sämst... Hmm... Att A-kassan ville bete sig som kompletta fittor i 3 månader bara för at de uppenbarligen finner njutning i det.

* Hur sysselsätter du dig en vanlig dag utanför spelandet?

Jobbar med mina hemsidor, kollar på fighting, lyssnar på musik och spelar en massa jävla spel. Och sen hinner man med att supa lite oxå.


* Absoluta favoritbandet?

The Project Hate MCMXCIX, Torture Division, Vomitory och Vanessa Carlton. Och Seance, fast bara på "Saltrubbed eyes".

* Bästa/roligaste turnéminne?

Alla resor jag gjort med Vomitory som stand-in gitarrist. Utan tvekan. Det finns inte en tråkig dag med de hjältarna. Irland var en höjdpunkt när vi hälsade på In Flames utan att de visste att vi var där.

* Bästa konsert du sett under 2009?

Fy fan va lätt. The Prodigy på Berns i Stockholm.

* När flög du senast, och var?

Jag tror nog fan det var till House Of Metal festivalen. Jag hatar att flyga.

* Vad är planen för dig och ditt/dina band för 2010?

Nya inspelningar med båda banden. Gigs med det ena bandet och fortsatt dominans.

Länkar till ditt/dina band tack!

www.theprojecthate.net
www.torturedivision.net


Kommentarer
Postat av: Bea

Ha en riktigt god jul.......Kram

2009-12-25 @ 09:19:43
URL: http://handigafrun.blogg.se/
Postat av: K

Vafan. Detsamma. Om det där var menat till mig menar jag. Hurra. Bärs.

2009-12-25 @ 11:47:35
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Demonia

Hahahaha.. Klockrent! Morsan verkar gilla dig ;-)

Hurra hurraaa

2009-12-26 @ 14:22:34
Postat av: K

Då gillar jag morsan, haha.. Hurra hurra!

2009-12-27 @ 07:46:00
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Fia Philipsson

Jag ÄLSKAR MIN SON KENTH PHILIPSSON. Och det gör hans GUDDOTTER EMMA PHILIPSSON ÅXÅ: LYCKA TILL med ALLT.

LAWJO LORD LEGO!!!!!!!!!!

2011-09-24 @ 19:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0