Var med och påverka årets GRAMMIS!

Från och med Idag den 8:e december till och med måndag den
14 :e december kan du vara med och påverka årets "hårdrocks" grammis!


Gå in här och rösta: http://vote.grammis.se/kategorier/arets-hardrock.aspx

De nominerade i kategorin hårdrock är:

 

Candlemass: ”Death magic doom”

Crucified Barbara: ”'Til death do us party”

Dead By April:Dead By April”

Hammerfall: ”No sacrifice, no victory”

Hardcore Superstar: ”Beg for it”

LillasysterDet här är inte musik, det här är kärlek”

Mustasch: ”Mustasch”

Raised Fist: ”Veil of ignorance”

Renegade Five: ”Undergrounded universe”

Wolf: ”Ravenous”


Fem finalister väljs ut och presenteras vid en presskonferens den 16/12.

 

Enligt mig så finns det bara en vinnare och det är CANDLEMASS!!!!!

Deras album "Death Magic Doom" är ju så sinnessjukt BÄST!

Den kommer med lätthet finnas med på min "top-tio-lista 2009"

En given FÖRSTAPLATS får dom av mig!

Wolf´s: ”Ravenous” kommer på andra plats..

Den är ju otroligt bra den också! Här snackar vi Metal!

Vem som ska få tredje rösten är däremot jävligt svårt?

 

Vilka röstar ni på?

 

NP: Master's Hammer - Ritual

 

~Demonia~


Kommentarer
Postat av: Andréas

Candlemass och Wolf är självklara för mig, sen får jag välja Raised Fist på tredje plats. Annars tycker jag det känns ganska meningslöst med dessa tävlingar i musik...

2009-12-09 @ 10:04:00
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: skeunegautan

men tjejerna i crucified barbara är ju självklara.. så rösta rösta innan du åk till sköna å varma siam! KLEM

2009-12-15 @ 14:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0