Blod och svärd kvällen på Olssons

Min syrra Anki hade kommit till storstan så vi passade på att äta på Olssons med Erik innan han skulle vara Dj nere i källaren.

Sen var det dax för lite metal..

i Erik´s anda.

Jag och Håkan diggade iaf.

Linn och Johanna

Tobbe (Necrophobic, Trident) Erik (Nifelheim) Batte (Necrophobic, Nifelheim) Sterner (Necrophobic) och Erik (Watain) kikade också förbi efter att dom hade varit i studion och spelat in lite sång till nya Necrophobic plattan.

Bästa Dj´n såklart!!!

Leif (Candlemass) Jag och Erik. Trevlig och lagom kväll!

NP: Tiamat - ALLT (Är fortfarande helt extas efter bästa giget igår!)

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Bengt Johan

vem e snubben i brillorna bakom erik i baren , vilket band lirar han i

2009-02-09 @ 17:27:40
Postat av: Demonia

Hahaha.. Det där är ju Ulrik det ser du väl? Hehe.. När ska vi luncha Tonfiskmackor?

2009-02-09 @ 17:53:34
Postat av: Zoid

Gimme ett blogginlägg om Tiamat-giget omedelbums! :)

2009-02-11 @ 12:22:46
Postat av: Demonia

Hahaha.. Jag är lite seeeeg! Men jag ska försöka få ut det under dagen :P Håll utkik.. SATAN så jävla sjukt bra det var :-)

2009-02-11 @ 12:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0