Förfest och Die Hard...

I Lördags var det spelning igen, 44:an spelstället och Die Hard som huvudakt!
Jag och Alex bjöd två av mina bästa vänner på lite middag innan giget.

Erik, Alexander och Uffe.
Det blev nyttig mat vin/öl och lp lyssning, mycket trevligt..

Sen tog vi Eriks bil in till stan, ni ser juh hur klockren den är hehe.. Bästa resan jag gjort med den var nog till Sweden rock förra året.. jag trode jag skulle dööö haha.. men det får jag nog berätta om en annangång!

Alex var chaffis :P

Jag och Uffe härjade i baksätet och tyranten satt fram Haha..

Väl på 44:an träffade man många kända ansikten, jag och Mattias (Die Hard)

Alex, Erik, Mia och Uffe

Tobbe (Necrophobic, Trident, Order of Isaz) och Uffe (Typ alla Umeå band)

Hahaha.. Kolla bakggrunden!! Tyranten blir man aldrig av med HAHAHA..
Var 4 band kvällen till ära men ölen smakade gott och var billiga så det blev bara Die Hard som beskådades denna afton.

Dom hyrt in en strippa som dansade på fjärde låten, glömde dock att fota.. Dåligt av mig där hehe..

Harry - Trashar til Death...

H-kan (även Watain)

Hasse, Die Hard jobbar på ny platta som beräknas släppas sommaren 2009 på Agonia records så håll ögonen öppna.

Die Hard satte inte riktigt spiken i kistan denna kväll, dom var mycket bättre när jag såg dom i Oslo i maj.. För er som inte hört dom och gillar det gamla gardet så som: Vemon, Possessed, Slayer, Kreator etc.så rekomenderar jag er att gå in på myspace och lyssa på några låtar:   www.myspace.com/diehardthrash

Alex och Pelle (Watain)

Jag och Alvaro (Watain)
Dom billiga ölen satte sina spår så det blev hemgång direkt när 44:an stängde :P

Until next time!!!

NP: Conan the Barbarian - Soundtrack

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Alex

Bästa bilden när Tyrant hoppar upp i bakrunden..HAHA! men varför ser han så liten ut undrar jag.. hehe ;)



I övrigt Bra och Kul inlägg..! :)

2009-02-05 @ 08:02:34
Postat av: Demonia

Hahaha.. Ja! Klockren bild, håller med dig :P



Tack baby.. så snällt!! Puss

2009-02-09 @ 18:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0