Släktkalas och häng...

Lördagen var uppbokad för Alexander´s kusins sambo (Stefan) som fyllde 40år.
Jättegod middag på Kellys och möte av mycket nytt folk.. Glömde dock att fota men några kort blev det!!

Ludde (Alex tvillingbror)

Jag och Alex

Christian, Alex och Ludde
Det är vi fyra som kör fightkvällar, söndagar efter att det har varit UFC :-)

Här hoppade visst något GROTTMONGO fram i mitten också Hahaha..

Tur att man numera är duktig och städad så man slipper må så dåligt dagen efter och dagen efter det :P
Annars brukar ju "jag och hinken" vara ett känt fenomen, någon som känner igen det??

NP: Primordial - To The Nameless Dead

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Alex

Bästa inlägget :) Men va faan e det för grottorch som hoppar fram bakom Ludde och Chrille!? HAHAHA!

2009-02-16 @ 16:55:08
Postat av: Ludvig

mycket bra bilder, det var väl grottmongot som du föll för ;)

2009-02-17 @ 13:17:16
Postat av: Alex

Just det, var det inte så hjärat? haha ;)

2009-02-17 @ 13:45:59
Postat av: Demonia

HAHAHA.. Var ju helt klart Grottmongot som fick mig på fall.. man ser lite dimmigt när man har druckit har jag hört :P Mitt Grottmongo är det iallafall och det är jag STOLT över Hehe..



Får bli fler bilder på lördag :-) Något på det GIGANTISKA underbettet kanske??

2009-02-17 @ 14:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0