Fight fight fight...

Det har varit mycket fighter/galor nu på senaste, många tippade matcher som gått helt åt helvete men sammtidigt många bra! Sjukt besviken blev man juh när favoriten Forest Griffin torskar och förlorar sitt bälte :-( Men han kommer komma tillbaka starkare, var så säkra på det!
Lördagen den 17:e Januari är det UFC 93 och jag har bjudit hem ett gäng polare som är inne på samma spår, Fightcard för kvällen ser ni här: http://93.ufc.com/  Blir grymt!!!

En annan gala jag väntar på är Affliction som är den 24 Januari.
                     
Fedor Emelianenko möter Andrei Arlovski, jag finner inte ord hehe..
Ser fram emot det! Jag har kollat på UFC sedan jag var ca 13 år så man har juh hängt med ett tag. Mina topp fighters är:
Forest Griffin
Fedor Emelianenko
Georges St-Pierre


GSP mot BJ Penn 31 Januari, har man väntat på ett tag så det blir mycket bra matcher framöver :P

NP: Bathory - Under the Sign of the Black Mark

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Bea

Tja! Den ene fightern har då fint namn; GRIFFIN, vet du att jag har en Griffin? Det är en grym Saab... Jag är inte så insatt i denna sport men man kan ju alltid bli! Ha det bra

2009-01-06 @ 09:04:32
Postat av: Dilan Amin

Fin blogg :D



/ www.mramin.blogg.se

2009-01-06 @ 09:10:01
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0