Fight och shopping PEPP!!!

Jag gillar att shoppa!!!! ALLT och MYCKET, onödigt som nödigt, billigt som dyrt bara man får köpa saker och gärna varje dag.. Senast blev det:

Den här getskallen, den var ju given :-)
Bathory - Under the Sign of the Black Mark och Mercyful Fate - Don´t Break the Oath på CD jag hade dom bara på LP!
Tiamat blijetten är också införskaffad till klubben 8:e Februari, Kommer bli KLOCKRENT, längtar redan.. Missa inte det giget!

Nu på Torsdag är det Massgrav & Sayyadina på 44:an och Krux på HBJ.
På lördag, Die Hard på 44:an så har man inget för sig så borde man ta sig ut och supporta!

MYCKET FIGHT HAR DET VARIT OCKSÅ.. då blir man ju fantastiskt glad :-)
UFC 93 Franklin-Hendersson var jävligt bra! Shogun-Coleman däremot haha.. vilket skämt och vilka trötta killar, AFFLICTION Galan med Fedor-Arlovski Gahhhhhhhhhhhh.. Så klart knockar Fedor! Shit vilken snubbe 29-1 i matcher så det säger ju om en hel del!!

FEDOR - ARLOVSKI
Barnett-Yvell matchen var också grym fast hade önskat ett tidigare avslut :P Ser fram emot Fedor-Barnett nu men det dröjer väl ett tag.
Nu på lördag är det UFC 94 och en match jag är riktigt nervös för är:

GEORGES ST-PIERRE - BJ PENN
Hoppas som faan att GSP krossar vad ska jag kalla honom? "Största jubel idioten" hatar BJ hahaha.. En nervös väntan innan matchen är över!
Pengar är satsade mellan mig och Rostén som håller på BJ.
Vi har börjat köra söndags Fight kvällar hos mig och nu på söndagen blir det 3:e i rad med middag, blod, fight och snask ;-) Det ser jag fram emot som faan..

NP: Rigor Mortis - Freaks

MÅNGA GRATTIS till ENSLAVED som vann Norska Spellemannsprisen !!!!

~Demonia~

Kommer en blogg om i lördags också bara Erik får tummen ur och skickar korten hehe.. Segasteeeeee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0