Fredag i Norge med Gromth-mixning och party!

Det var alltså återigen dax för mig att  bege mig till Norge, ett land där jag har många vänner och besöker rättså ofta. Flyget kostade bara ca 500:- så resan blev jävligt billig denna gång.

min vän Kenneth hämtade mig på flyget och skjutsade mig till Tomas & Paul där festligheterna skulle pågå hela helgen! Med den största festen på lördag då det var Födelsedags kalas för Weston Cage.

Väl på plats blev det deckning på soffan några timmar.. man var ganska slut efter att ha sovit 3 tim hehe.. När man senare vaknade till liv satt Tomas och Ole och mixade en ny låt dom hade gjort till GROMTH!!!!!!

Ganska nytt band dom har hållit på med i ca 1år och det nya materialet lät överförväntan faktiskt så det ska bli intressant att höra när det är helt klart.

Ole (Gromth)

Mixning in progress...
Festen var igång och det blev en riktigt trevlig och rolig kväll!

Anna och Sven (Dimmu Borgir)

Tomas (Gromth & Khold) och Paul (Susperia)
Det var hos dessa herrar jag blev väl omhändertagen och spenderade hela helgen i egen "lillstua" och grejer, tackar så mycker för gästfriheten!!!
Ni är grymmast :-)

Damen får Sverige blev lite överförfriskad efter Tomas goda dock sjukt starka Strawberry Daiquiri´sss

Jag, Ole och Sven

Som stolt Svensk så måste jag visa upp vilket snyggt bältesspänne Sven hade!!!
läggdax för mig vid 5 tiden, festen fortsatte till ca 9.. men men.. det var en dag imorgon hade jag hört så det var nog lika bra det :P

Lördagen får jag berätta om nästa gång jag har tid att sätta mig här och det ska jag se till att göra snarast, för den festen var HELT FANTASTISK och GALEN!!!
Såååååå håll ut...

NP: Isengard - Vinterskugge

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: anna

og hvor var Sventon lørdag...snurt og vondbråten :)

2009-01-13 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0