Hells Pleasure - Metal fest

Inatt eller tidigt tidigt imorgon åker jag med Necrophobic till "Hells Pleasure -
Metal Fest"
i Tyskland där dom ska sprida sin ondska..

Det här ser jag fram emot som faan, det kommer bli riktigt grymt!
Synd bara att vi inte åkte dit idag, för det jag hade velat se mest av allt är Ofermod!!! Dom spelar tyvärr idag :-/
Har en god kamrat där nere så jag hoppas att han fixar några bra filmer/bilder!
Banden jag ser mest framemot är: Necrophobic, Razor of Occam
och Pentagram
.
Alltid coolt med festival och det kommer endel polare man känner så
detta blir nog jävligt kul!

NP: Absurd - Blutgericht


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Hlaut

Det vore riktigt grymt om du lyckades få fram lite bilder från spelningen med Ofermod från din kamrat, är väldigt sugen på att se hur det ser ut när domär på scenen, ett av få band som jag är intresserad av att se live, Belfagor kan förhoppningsvis få samma typ av "närkontakt" med publiken som han hade i Uppsala för många år sedan när han spelade trummor med Malign, så ska en konsert gå till.

2009-07-17 @ 20:55:08
URL: http://naga-hicsvntdracones.blogspot.com/
Postat av: Tengner

Spelningen var en succé...:)

2009-07-18 @ 22:10:53
Postat av: Pagan as Hell!

Tja.

synd att ni inte va nere förrän på lördagen.

jävligt rolig festival ändå.

Ha det fint.

/Björn aka Folkilsk af Pagan Rites

2009-07-20 @ 18:31:06
URL: http://www.myspace.com/666azazel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0