Tiden är inne för ett par sneakers..

Jag är verkligen ingen sneakers tjej, men dom här kan jag bara inte motstå!
MERCYFUL FATE och KING DIAMOND skor!!!!!!


Mercyful Fate - Don´t Break the Oath, är mina favoriter.



King Diamond - Abigail, är grymt snygga hmm.. också mina favoriter :P


Detta blir nog ett jävligt svårt val, om man nu inte bestämmer sig
 för att köpa många par :P

'Abigail'
och 'Don't Break The Oath' sneakers kommer i höst och 'Them' och
 '9' till våren 2010 så håll utkik.
Det kommer även släppas en KING DIAMOND/MERCYFUL FATE DVD som jag ser otroligt mycke fram emot, dom blir förmodligen klara till jul eller tidigt
nästa år!
För utförligare info: http://www.myspace.com/kingdiamond

NP: Mercyful Fate - Melissa


~Demonia~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0