Nu drar jag ut och reser igen..

Det är denna gång dax för Tyskland och UFC 99!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är sjukt peppad :-) en hel weekend med hotell, fight, shopping, värme och
många kalla öl väntas.

 För dom intresserade finns fight card HÄR

Hade sammtidigt velat vara på MUSKELROCK!!!
Kolla bara här vilken klockren lineup:

Nu har Entombed ersatt Torch i sista minut också..
Men hjöjdpunkten hade nog varit THOR Hahaha.. Kolla in:
Hoppas han kör det här tricket :P

Jag har denna helg nästan klonat mig själv så jag kan vara på båda ställen samtidigt! Därför kommer jag ha en GÄST BLOGGARE här som kommer att skriva om alla sina galna upptåg och sjuka händelser nere på Muskelrock så håll ut!! Den grymma gäst bloggerskan är ingen mindre än
Anna-Dominiii från Norge :-)


Den här sjukt galna och trevliga kvinna kommer nog att hitta på en hel del
SJUKA upptåg om jag känner henne rätt hehe..

Mer info om festivalen finns här: http://www.myspace.com/tyrolen

NP: Voivod - Killing Technology


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Anna Domiiniii

hihihih...Det her ser jag frem emot.. Massor med batteri til kamera och en hel flaska jæger..jo då - I aim for success!!



Ha det sååååååååååååååååååå kul i store utland. Denne turen har dere fortjent - kose dere



Kleeeeem och skål ;)



Anna

2009-06-11 @ 09:55:38
Postat av: Andréas

Muskelrock har en ruggig lineup där just Thor nog är den minst intressanta. Ska bli kul att läsa vad Anna-Dominiii kommer hitta på, hoppas på mycke (fylle) bilder.

2009-06-11 @ 15:16:04
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Evil Meatman

Ja du jag kan ju säga att Thor var en annorlunda upplevelse på SRF.....Han var väl inte lika vältränad längre kan man väl gott säga utan att överdriva , med sin bröstplatta såg han mer ut som en bälta fast med skalet på magen ;-) men låtarna är ju hur sköna som helst!

2009-06-11 @ 20:39:29
URL: http://evilmeatman.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0