Order of Isaz på Anchor

I torsdags hägrade nykterheten, lördagen innan gjorde sig fortfarande påmind och hängde över mig som ett stort svart moln men det hindrade mig inte från ett besök på Pub Anchor..

Anna, Alexander och Maniac

Chrille, jag och Ludde

vi :P

Anna, Stabel och jag

Anna och Jens

Jag, Anna och Maniac

Order of Isaz stod på scenen kvällen till ära..


Order of Isaz (+ Maniac) - Transmission - Joy Division, Anchor 090528


För mer info: http://www.myspace.com/orderofisaz

Med den Norska galningen Anna-Domini på besök visste jag att fredagen inte skulle bli lugn så en nykter torsdags kväll kändes otroligt skönt och uppfriskande, jävligt skönt iallafall med tanke på hur otroligt bra man mådde på fredagen då det var dax för release fest på Sjätte Tunnan.. (Mer om det när tid finnes :P)

NP: King Diamond - Conspiracy


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Alex

Bra inlägg hjärtat.. Jag saknar ju dock en bild på 3 Amigos, hehe ;-)



PUSS

2009-06-02 @ 07:17:29
Postat av: Anna Domiiniii

hahahahaha.... og det var den nyktre kvelden :D:D.



2009-06-02 @ 12:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0