Festandet i Göteborg fortsatte..

på lördagen efter allt hatande så blev det middag och några öl sen tog jag och Alex en taxi till stickyfingers för att stödja Guillotine som spelade först av 4 band, redan klockan 18.30 var vi på plats.

Glest med folk var det och sista giget på denna turné men Guillotine röjde på
som vanligt!
Guillotine - Blood Money, Göteborg 090314

Guillotine - Arise (Sepultura cover), Göteborg 090314

Sepultura låten "Arise" avslutade deras set och ljudkillen som kommer från Brasilien blev sjukt nöjd när han fick komma upp och sjunga Hehehe..


Grymt gig synd bara att dom spelade så tidigt och att det inte var så mycket folk.
Törstiga och festsugna drog jag och Alexander fort iväg till förfesten..

Killarna lyssnade på metal i köket och tjejerna kollade schlager i vardagsrummet, ni kan ju gissa var jag satt hehe..

Helena, Tobbe och Johan

Jag, ?, Johan, Helena, Ewo, Nathalie, Skuggan och Helen
Tog vi spårvagnen in till stan och "Rockbaren" där festen fortsatte.

Helen, Tobbe, jag, Alex, Ewo och Nathalie
Dom flesta blev överförfriskade och åkte hem relativt tidigt :P
Jag och Alex stannade kvar och söp vidare..

Trevlig ute kväll på Rockbaren var det minsann..
Men hatar Göterborg gör man ju alltid oavsett! :P

Någon JÄVEL snodde mitt patronbälte där vi sov! Det var
GARANTERAT någon JÄVLA sillstrypare med Håkan Mild Frisyr, får jag tag i tjuven kan det gå riktigt illa!


NP: Tormentor - Anno Domini

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Runken

Va?! Sover du inte med ditt patronbälte på?

2009-03-19 @ 17:25:13
Postat av: Demonia

Runken: Man antar väl att inget tjuvas när man sover hos polare, fitt folk finns tydligen överallt. De andra 2 patronbälten sov jag givetvis med ;)

2009-03-20 @ 01:34:25
Postat av: Alex

Bra inlägg.. Och jävligt bra konsert va re! Som avrundades som synes av en trevlig festafton ;)



puSS

2009-03-20 @ 11:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0