Reseskildring från Dubai och fikande

Tyranten kom förbi på en fika innan Umeå resan dels för att hämta upp "Getskallarna" och för att berätta om han och hans brors resa till Dubai för att bevittna Iron Maidens spelning där såklart! (Erik har förövrigt sett Iron Maiden 160 gånger iom denna Dubaivistelse, det är inte fy och skam direkt.. hans bror ligger inte långt efrer. GRYMT JOBBAT VERKLIGEN!! Det kallar jag RIKTIGA fans.

Getsamlingen: 2 till mig, 2 till Nifelheim och 1 till Marcus
Synd att jag inte behöll alla själv, hade varit klockrent :P

Faan vad avudsjuk man blev när Erik berättade om deras resa, allt hade dom gjort från att rida på kamel till pulkåkning och kollat MAIDEN såklart! Bilder på bröderna på en kamelrygg finnes men det får jag nog lämna lite privat hehe.. men kul som faan att se :-)

Dom hade haft en jävligt grym resa så dit får jag nog ta och bege mig någongång snart minsann.
Erik köpte med sig en present till mig därifrån också haha.. den får jag väl ta och fota och lägga upp här senare!


Kladdkaka och lite kaffe i goda vännerslag är aldrig fel :-)

NP: Judas Pries - Nostradamus

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Vickan

Åh, jag blir så avundsjuk.. Erik och Pelle verkar hur snälla som helst.. :)

Skulle göra vad som helst för att träffa dom :)



Jag måste iväg på nån mer konsert, ifall dom spelar nåt mer här i Sverige i år, så kommer du nämna det i bloggen va? Så man inte missar det :)

Du som känner dom har väl lite koll på sånt kanske :)

2009-03-09 @ 17:11:45
Postat av: E

Vart sjuttsingen hittar man dessa snygga getskallar??

2009-03-09 @ 17:18:25
Postat av: Demonia

Vickan: Dom är tok GRYMMA killar :-) Inga spelningar är bokade i Sverige, men blir det ngt bokat så kan du vara säker på att jag nämner det här! Forsätt hålla koll :P



E: På en liten special butik här i Stockholm hittade jag dom, dock slut nu :-( Tyvärr.. Jag köpte väl upp alla hehehe..

2009-03-11 @ 13:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0