Mangel på 44:an i Lördags..

Bättre sent än aldrig att berätta om min eminenta lördag!

Aftonen startade med några kalla öl på högklasshaket Carmen..

Rostén, Niklas, Mangan, Flinta, Matti, Jonas och jag
Sedan bar det av till spelstället för kvällen: Café 44, där General Surgery hade release party för nya plattan "Corpus in extremis: Analysing necroticism"
med Kaamos som förband.

Alex, Jonas (ex Grave) Rosten (Marduk, Funeral Mist), Matti (Dismember)

Jon (Victims, Acursed, Sayyadina ex. Nasum) och Jag
Så var det dax för KAAMOS att äntra scenen..

Senast jag såg Kaamos var på samma ställe inte allt för länge sedan då som förband till återförenade Unanimated!
Kaamos - Corpus Vermis, 44:an 090321

För er som ej hört Kaamos så finnes två spår här: www.myspace.com/kaamos666 
Riktigt hård och välspelad Svensk dödsmetall.

Kaamos - Circle of Mania, 44:an 090321

Det manglades på som satan denna kväll och jag måste vara ärlig nog och säga att enligt min åsikt så överglänste Kaamos huvudakten denna afton!

Festen fortsatte och dom billiga ölen på 44:an är ju alltid uppskattade..

Chris (Bombstrike) och Anna

Pär och Alex

Jag och Martin

Hans tröja var KLOCKREN!

Hahaha..



HAHAHAHA.. Så kul man kan ha när man är ute och blossar lite :P

Maria och jag med Flinta i bakgrunden :P
Sen var det dax för kvällens huvudband Goregrindarna General Surgery

Senast jag såg dom var på den nu nedbrunna Tantogården i Oktober 2008.
Som vanligt en jävligt blodig tillställning även då!
General Sergery, 44:an 090321

Nya skivan "Corpus In Extremis: Analysing Necrocriticism" är inspelad i Off Beat studio in Stockholm och släppt på: Listenable Records finns nu ute i
handeln så kolla in den!


General Surgery med Kalle (Kaamos) 44:an 090321


General Surgery - 44:an 090321

För mer info: www.myspace.com/generalsurgery  och http://generalsurgery.se/
Grymt underhållande och rolig kväll på 44:an..
Vidare gick vi sedan till Olssons för några till kalla hehe.. som att man behövde det egentligen? Men kul var det..

Alex, Leif och Matti fick vara med på det avslutande kortet.. -666-

NP: Unanimated - In The Light Of Darkness

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Alex

Jävligt bra inlägg söta, underhållande läsning ;)

Jag noterade att för en gångs skull e inte vi med på ett ända kort tillsammans, haha! ;)



Puss!

2009-03-27 @ 08:32:47
Postat av: Nicke

Fan vad grymt att du filmade

2009-03-28 @ 10:23:45
Postat av: martin

nu har ja läst din blogg;)

tur att man iaf såg nykter ut på 1 kort från den kvällen...kul va de iaf!

2009-03-28 @ 11:37:10
Postat av: Anonym

hahahahaha....hvilken bra kveld! Fan jeg savner Stockholmio allerede!!!

2009-03-31 @ 16:33:22
Postat av: Val

So, "Kaamos" is not split-up?

Nice photos by the way.

2009-08-22 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0