Watain merch..

Lite nya kläder är aldrig fel och speciellt inte med Watain!
Jag har fått några nya linnen/t-shirt´s som jag tänkte visa er, GRYMT SNYGGA.



Det översta linnet är min favorit och har redan kommit till användning :-)

Watain jobbar i skrivande stund på att få upp en ny merchandise sida och
en helt ny hemsida så håll er uppdaterade på:
http://www.myspace.com/watainofficial

Det kommer med all säkerhet att komma jävligt mycket coolt att införskaffa.
Watain har avsatt resten av året till att skriva ny musik så jag ser verkligen frammåt mot en ny skiva!
Vill man se dom live detta år finns det just nu bara en chans, dom är headline på KINGS OF BLACK METAL Festivalen i Giessen, Tyskland den 18:e April,
det MISSAS INTE!


Ser fram emot denna festival som faan, det kommer att bli sjuk bra!!
Watain - I Am The Earth, 10år jubileum Uppsala 081206

Lägger upp en låt som jag filmade på10års jubileumet, PEPP!!
Nästan 4 månader sedan jag såg dom live nu så det är faan dax igen.

En annansak jag vill uppmärksamma er på är TRIDENTS ARTS
Erik i Watain är grymt duktig på att designa och lauota, kolla bara in några av dom senaste jobben han gjort:

Nifelheim återsläpp.

Nya Unanimated " In The Light Of Darkness"
(som jag förövring är sjukt sugen på att få höra)
Han har gjort jävligt mycket annat jobb så som: logos, posters, div. merch motiv, flyers etc. gå in och kolla på myspace sidan: http://www.myspace.com/437518007 där har han lagt upp endel saker han gjort, vill man ha eminent hjälp så kontaktar man honom förslagsvis genom Myspace mailen.

NP: Watain- Casus Luciferi

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Sara från ume

Fan gumman va snygg du är! Love your blog

2009-03-20 @ 18:06:15
Postat av: Andreas

De kläderna sitter väldigt bra på dig. Vad har du för kamera när du får riktigt hyffsat ljud på live inspelningarna?

2009-03-20 @ 20:42:43
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: A

2009-03-21 @ 12:59:38
Postat av: Watain

Grymt, har du mer med watain får du gärna lägga upp! Kanon!

2009-03-21 @ 13:00:45
Postat av: Demonia

Sara: Tack som faan :-) Kul att du gillar bloggen, alltid trevligt att höra!



Andreas: Tack! Jag har bara en vanlig sony digital kamera 7,2 mpx, blir helt överaskande bra.. Btw. Kul att du promotade Trident lite i bin blogg!



watain? Jag har en hel del prylar.. kanske kommer lite framöver! Tack för tipset.

2009-03-21 @ 16:01:30
Postat av: Daniel

Vet du möjligtvis när Nifelheim återutgåvorna släpps och vad det kommer vara för nytt godis på dom?

2009-03-21 @ 23:08:01
Postat av: E

tja tjejen!

Skitgrym blogg, är inne i princip varje dag..undrar om du vet om det understa linnet går att få tag på?

2010-02-14 @ 12:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0