Blaze Bayley Stockholm & Västerås

Faan vad jag har segat med att lägga ut en blogg från Blaze Bayley spelningarna i Stockholm och Västerås.
Nu är det iallafall dax, ni ser ju bara hur jävla klockrent det var :-)
Blaze är KUNGEN!

Tog några kalla på 91:an innan giget..

Sedan bar det av till spelstället för aftonen.


Blaze Bayley - Smile Back at Death, stockholm 090428


Blaze Bayley - Serpent Hearted Man, Stockholm 090428



Blaze Bayley - Tenth Dimension, Stockholm 090428



 

Blaze Bayley - Robot, Stockholm 090428

Satan så bra spelning! Helt underbart att äntligen få se Blaze :-)




Spelningen var slut och så var även festen.. iallafall i Stockholm..

Dagen efter åkte vi självklart till Västerås för att kolla giget där också, efter gårdagens spelning i Stockholm fick man ju SJUK mersmak och kunde
såklart inte låta bli att dra dit!

Alex, Erik och Emilio



Sjukt dåliga Enemyside var förband på turnén.
Blaze.. Blaze.. Blaze.. Blaze.. Blaze.. Blaze.. Blaze.. Blaze.. Blaze..

Blaze Bayley - The Man Who Would Not Die, Västerås 090429


Blaze Bayley - The Clansman, Västerås 090429


Blaze Bayley - Tal (Trummfel så det blev ett långt och intimt tal)


Blaze Bayley - Virus, Västerås 090429


Blaze Bayley - Stare at the Sun, Västerås 090429

Västerås spelningen var minst lika grym som Stockholms spelningen, mer intimt och mindre folk fast jävlar vilket ös det var, helt klart värt resan dit!! Kolla in filmerna så kommer ni förstå precis vad jag menar.

Alex, Stabel, Erik, Emilio och Pelle

Nya Blaze Bayley "The Man Who Would Not Die" är helt otroligt jävla bra, för er som ännu inte hört den råder jag er verkligen att ge den några chanser!
Mer info om Blaze Bayley finns här: http://www.blazebayley.net/

"The Tour That Will Not Die" är fortfarande ute på vägarna i skrivande stund, befinner ni er i närheten så uppmanar jag er verkligen att gå! 2 otroligt bra spelningar och jävlar vilken pipa den mannen har.. Mannen som vägrar att dö!

NP: Nifelheim - Devil´s Force


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: M

Exemplariskt dokumenterat, i vanlig ordning.

Men när kommer Watain bilder/videor från Kings of Black Metal?



//M

2009-05-13 @ 00:04:32
Postat av: Demonia

Tackar! Grymt att höra.

Som sagt mitt batteri tog typ slut efter Necrophobic så då lånade jag en polares kamera av vilken jag fortfarande inte fått bilderna/filmerna tyvärr :-/ Jag vill så klart lägga ut det direkt!! Har dock mest på Mayhem (Bästa giget jag sett hittils) för att även den lånade kamerans batterier gick tomma. Hoppas att kunna komma över bilderna/filmerna så fort som möjligt.. håll ut!

2009-05-13 @ 00:16:44
Postat av: Alex

Grymt inlägg på ett Grymt band, Kul bilder :-)



Snusk!

2009-05-13 @ 13:59:55
Postat av: Stabel

Tjenre.



Detta var ju några underbara dagar. Blaze e så jävla grym!!!



Men du,en detalj, du har lagt upp Robot två gånger...



www.myspace.com/atlantictide



Hörs!



Stabel

2009-05-17 @ 03:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0