Blackie Lawless: - Aldrig mer blod

Kolla in denna intervjuv med sångaren i W.A.S.P aka Blackie Lawless
Gubben har gått och blivit KRISTEN!!
Han ska aldrig med spela låten "Fuck Like a Beast" "-allt är på grund av min tro!"
Inget mer blod skall användas bla bla..
JA JÄVLAR säger jag bara, finner inga ord!

Intervjun kan ni se och höra HÄR!

WASP spelar här i Stockholm nu på torsdag, biljetten är redan införskaffad
så man får väl gå och kasta lite kött och blod på gubben :P

DET ÄR SÅ HÄR DET SKA SE UT!

Men han kanska ska ta en fika med Siewert Öholm och pilla lite röv?

NP: Onkel Kånkel - Suga kuk smeka skita


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: veronica

Kunde inte låta bli..."fuck like a best", underbart !=)men du,nu kanske han knullar som en präst...hahaha

2009-11-03 @ 01:39:17
Postat av: Slanet

Hade karlfan fortfarande stått på scen med kött och blod hade han ju varit ytterst pinsam, kristen eller ej.



Jag kommer dock gå och se det gig Watain gör i stinkuniform när de är +50, tror nån att ett sånt gig kommer ske?

2009-11-03 @ 08:25:25
Postat av: rectalvomit

Pfft, han är lika mycket kristen som Rob Halford är bög. Dvs. inte alls.

Detta är bara ett spel, ett spel jag starkt tänker ignorera. Jävla amerikanarfasoner.

2009-11-03 @ 10:49:47
Postat av: vehm

haha rob halford... mer bög än rob halford kan man knappast bli. alla hårdrockskläder är ju bögkläder från början. inget fel med det men så är det.

2009-11-03 @ 11:50:18
Postat av: Alex

Rob e ju superhomo.. Och Blackie har ju inte slutat med blodet för att han e 50+ utan för att som han upprepade gånger säger i intervjun pga hans personliga tro!? Mycket sorgligt att en sådan ikon och hjälte har totalt ruttnat i bulan..



Jag tror dessutom förövrigt att Watain kommer "stinka" precis lika mycket när dom e gubbar, ;-)

2009-11-03 @ 11:52:38
Postat av: Möken

Blackie och Dve Mu*ne (vill inte göra reklam för den nöten) Lirar i samma b-lag nu. New born christians... Demonia sälj din biljett. Stöd inte sånt här skit.

Blogga inte om det, dom ska inte ha reklam för sin skit i din blogg tycker då jag. Bojkott NU!!! Ta ner inlägget.



2009-11-03 @ 12:46:21
URL: http://www.houseofmetal.se
Postat av: Möken

Kul censur det blev då jag anv * i mitt inlägg. Inte ens din blogg vill att jag skriver den nötens namn HAHA

2009-11-03 @ 12:48:27
Postat av: Eh

Blackie har väl varit kristen ett bra tag? Sedan "The crimson idol", minst.

2009-11-03 @ 15:49:12
Postat av: Grimgoth

Det var som faaaan

2009-11-03 @ 16:03:56
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Niels

Tja...Blackie har väl varit kristen i många år nu? Knappast en stor hemlighet. Skillnaden är väl att han blivit ännu mer fundamentalistisk på sistone och drar paralleler mellan uppenbarelseboken och FN på samma sätt som Dave M******e.

2009-11-05 @ 16:26:46
Postat av: Marko Toivonen

Han får va hur kristen som helst.Om man lyssnar på texten till Live to die another day så hör man att det e ett religiöst budskap.Hela Babylonskivan handlar ju om det.Och det e fan den bästa skivan som gjorts.Sen får ju folk tycka vad dom vill.Men Blackie e kung.Ska se dom i Göteborg 18 oktober.Sen får han predika hur mycket ha vill för W.A.S.P kommer alltid va bäst. ( Men jag ska ta en funderare om han blir muslim )Hehe.....

2010-09-08 @ 05:33:50
Postat av: Peter

Blackie är kristen, so what? För det första, han är långt ifrån den enda av rockstjärnor som blivit det. Och för det andra, den som kan sin Blackie vet också att han ständigt förändras. Jag förstår inte riktigt problemet. Han är fortfarande lika intelligent och medveten som han alltid har varit och det är hans styrka. Jag har själv pratat med gubben och han är spiksäker på det han gör och gav mig ett gott och professionellt intryck utan att ens nämna Gud, och det är värt mer för mig än att han slutat spela Animal, som han faktiskt inte längre enbart har slutat lira pga sin tro. Det sorgliga är att fans till artister av denna kaliber inte vill acceptera att deras idol gör förändring. De är ju inte mer än människor de heller.

2010-10-28 @ 18:48:00
URL: http://spaderess-crimson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0